ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ ستاره‌ مشهوری که دکترا دارند

معمولاً سلبریتیها در زرق‌وبرق احاطه‌شده‌اند. لباس‌های زیبا و لبخندهایشان چیز زیادی از آن‌ها برملا نمی‌کنند. به طرز عجیبی بسیاری از سلبریتیها نه‌فقط زیبا و یا قوی هستند، بلکه متفکر و هوشمند نیز هستند. با بنیتا همراه باشید تا با افراد مشهوری که باهوش‌اند و دکترا دارند آشنا شوید.

معمولاً سلبریتیها در زرق‌وبرق احاطه‌شده‌اند. لباس‌های زیبا و لبخندهایشان چیز زیادی از آن‌ها برملا نمی‌کنند. به طرز عجیبی بسیاری از سلبریتیها نه‌فقط زیبا و یا قوی هستند، بلکه متفکر و هوشمند نیز هستند. با بنیتا همراه باشید تا با افراد مشهوری که باهوش‌اند و دکترا دارند آشنا شوید.

گرگ گرافین: دکترای جانورشناسی

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

گرگوری والتر گرافین، موسیقیدان و تهیه‌کننده آمریکایی، دارای مدرک دکترا در جانورشناسی از دانشگاه کرنل کالیفرنیا درزمینهٔ انسان‌شناسی، زیست‌شناسی تکاملی، و زمین‌شناسی است. عنوان پایان‌نامه او "دیدگاه‌های زیست‌شناسی تکاملی: تکامل، اعتقاد به وحدت خدا، انکار وجود خدا، و جهان‌بینی طبیعی" بود. او بهترین عنوان خواننده پانک راک در گروه بد رلیجن را دارد، زمانی که او فقط 15 سال داشت این گروه را با دوستان مدرسه‌اش تشکیل داده بود، پس‌ازآن گرافین تکامل و علوم را در کرنل و در دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس تدریس کرده است.

ماییم بیالیک: دکترای علم اعصاب

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

ماییم بیالیک بازیگری با مدرک دکترا در علوم اعصاب از دانشگاه کالیفرنیای لس‌آنجلس است که برای نقش دکتر ایمی فرح فالر، عصب‌شناسی در فیلم تئوری بیگ بنگ مشهور شده است. او همچنین دروس زبان عبری و مطالعات یهود را به‌عنوان بخشی از مدرک لیسانس خود در سال 2000 فراگرفته است. تخصص او فعالیت هیپوتالاموس در بیماران مبتلا به سندرم پرادرویلی است. واضح است که او در همه‌چیز خوب است، او دو بار نامزد دریافت جایزه ‌امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مجموعه تلویزیونی‌های کمدی شده است.

دکستر هلند: دکترا در زیست‌شناسی مولکولی

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

دکستر هلند دارای مدرک دکترا در زیست‌شناسی مولکولی از دانشگاه جنوب کالیفرنیا، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده در گروه پانک راک آف‌اسپرینگ است. هلند دانش‌آموز برتر ریاضیات در دبیرستان کالیفرنیا بود. او مطالعات خود را به‌اندازه پانک راک هیجان‌انگیز می‌دانسته است. در سال 2013 او به‌عنوان دانشجوی دکترا در دانشکده کک آزمایشگاه پزشکی اکولوژی ویروسی و تحقیقات پروتئومیکس ثبت‌نام کرده است و او همچنان به مطالعه روش‌های بیولوژیکی مولکولی بیماری‌هایی مانند ایدز می‌پردازد.

برایان می: دکترای اخترفیزیک

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

ترانه‌سرا، تهیه‌کننده و موسیقیدان بریتانیایی، برایان می، دکترای خود را در فیزیک نجومی در سال 2007 کسب کرد. او به‌عنوان بهترین گیتاریست گروه راک کوئین شناخته‌شده است، او فیزیک و ریاضیات را در امپریال کالج لندن که بخشی از دانشگاه همپتون لندن است، موردمطالعه قرار داد. می اعلام کرده بود که بیش از سه دهه را به تحقیق پایان‌نامه خود اختصاص داده است: بررسی شتاب شعاعی در غبار بروج فلکی. پس‌ازاینکه می دکترای خود را دریافت کرد، برای چندین سال از 2008 تا 2013، رئیس دانشگاه جان مورز در لیورپول بود.

فرانک بیل رایان: دکترای ریاضیات

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

فرانک بیل رایان فوتبالیست حرفه‌ای سابق مدرک دکترای ریاضیات خود را در دانشگاه رایس در سال 1965 کسب کرد. هفت سال طول کشید تا مدرک کارشناسی ارشدش را گرفت، و او در این دوران دستیار پروفسور در موسسه فناوری شد. او تا سال 1974 به تدریس مشغول شد، پس‌ازآن شرکت کامپیوتری خصوصی خود را راه‌اندازی کرد. رایان در فورث ورث تگزاس به دنیا آمد، او در لیگ ملی فوتبال برای لس‌آنجلس رمز، براونز کلیولند، و ردسکینز واشنگتن بازی کرد.

پیتر ولر: دکترا در تاریخ هنر رنسانس ایتالیایی

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

پیتر ولر دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه سیراکیوز در هنر روم و رنسانس و دکترا در تاریخ هنر رنسانس ایتالیایی از دانشگاه کالیفرنیای لس‌آنجلس است. او بازیگری است که به خاطر بازی در نقش روبوکاپ شناخته‌شده است. او در ده‌ها فیلم و سریال تلویزیونی حضور یافته است، ولر همچنین چندین فیلم را کارگردانی کرده است و در برخی صداگذاری کرده است. او در سال 2007 برای دکترای خود شروع به تحصیل کرد، و اعلام کرد که دکترای خود را در طول کنوانسیون رسمی شرکت پیشتازان فضا در لاس‌وگاس در ماه اوت 2014 دریافت کرده است.

شکیل اونیل: دکترای آموزش‌وپرورش

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

شکیل اونیل بازیکن حرفه‌ای بسکتبال و چهار بار قهرمان NBA شده است که مطالعات خود را به خاطر ورزش ترک کرد. اما به‌محض این‌که فرصت برگشت به مدرسه را پیدا کرد، در سال 2012 دکترای خود را در آموزش‌وپرورش در دانشگاه بری فلوریدا به پایان رساند. پس از بازیگری در 12 فیلم نه‌چندان خوب، اونیل اعلام کرد که مشتاق است که یک سخنران انگیزشی شود. او همچنین می‌خواست تحصیلات خود را در دانشکده حقوق ادامه دهد. اونیل می‌داند که نمی‌تواند برای همیشه یک بازیکن بسکتبال بماند، و متوجه است که روزی به یک کار منظم نیاز دارد.

بیل کازبی: دکترای آموزش‌وپرورش

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

بیل کازبی یکی از خنده‌دارترین مردان شناخته‌شده در جهان، بازیگر، نوازنده، تهیه‌کننده و نویسنده تلویزیون آمریکایی است که بعد از شوی معروف بیل کازبی به دانشگاه رفت. درحالی‌که برای دکترای خود در آموزش‌وپرورش تحصیل می‌کرد پایان‌نامه‌اش را نوشت: "ادغام رسانه ویژوال از طریق آلبرت چاق و کودکان و نوجوانان کازبی در برنامه درسی مدرسه ابتدایی به‌عنوان یک کمک‌آموزشی و خودرو برای دستیابی به افزایش یادگیری". او علاوه بر دکترا، چندین درجه افتخار ازجمله نه دکترا را دریافت کرده است.

رابرت وان: دکترای ارتباطات

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

رابرت وان با بازی در نقش ناپلئون سولو در سریال آمریکایی مردی از U.N.C.L.E. (که در ان بی سی بین سال‌های 1964 و 1968 پخش می‌شد) نام خود را مشهور کرد. دو سال بعد، در سال 1970، او مدرک دکترای ارتباطات را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی گرفت. او یکی از معدود افراد مشهوری است که درزمینهٔ تخصص کاریش یعنی درام دکترا گرفته است. وان پایان‌نامه خود را دو سال پس از گرفتن دکترا به‌صورت کتاب منتشر کرده است. نام این کتاب " تنها قربانیان: بررسی نمایش لیست سیاه کسب‌وکار" است.

کن جیونگ: دکترای پزشکی

عکس سلبریتی هایی که دکترا دارند

 

کن جیونگ بازیگر کمدی برای نقش لسلی چو در سری فیلم‌های هنگ اوور شناخته‌شده است. او تمایلی نداشت که بازیگر شود، و پزشکی مجوز دار با مدرک دکترای پزشکی است. او پس از فارغ‌التحصیلی در سال 1995، چند سال به‌عنوان دکتر کار کرد، تا زمانی که همسرش ترن هو که او هم پزشک خانواده است، او را متقاعد کرد تا به‌صورت تمام‌وقت بازیگری کند. جیونگ در دیترویت با پدر و مادری اهل کره جنوبی متولدشده است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان