۱۹ نشانه‌ی بسیار عجیب از زندگی بیگانگان (قسمت اول)

هرچند وقت یک‌بار صحبت‌هایی از بیگانگان و مشاهده‌ی بشقاب‌پرنده‌های آن‌ها در آسمان بر سر زبان‌ها می‌افتد. گروهی هم مدعی می‌شوند که آن‌ها را به‌وضوح دیده‌اند؛ اما آیا آن‌ها واقعاً توسط مردم عادی دیده‌ شده‌اند یا اینکه چیزی جز توهم نبوده‌اند. بنیتا به سراغ ۱۹ نشانه‌ی بسیار عجیب از زندگی بیگانگان رفته است. در ادامه با ما همراه باشید.

هرچند وقت یک‌بار صحبت‌هایی از بیگانگان و مشاهده‌ی بشقاب‌پرنده‌های آن‌ها در آسمان بر سر زبان‌ها می‌افتد. گروهی هم مدعی می‌شوند که آن‌ها را به‌وضوح دیده‌اند؛ اما آیا آن‌ها واقعاً توسط مردم عادی دیده‌ شده‌اند یا اینکه چیزی جز توهم نبوده‌اند. بنیتا به سراغ 19 نشانه‌ی بسیار عجیب از زندگی بیگانگان رفته است. در ادامه با ما همراه باشید.

1. اعتراف به بستر مرگ یک بیگانه

اعتراف به بستر مرگ یک بیگانه

آخرین حرف یک بیگانه چه می‌تواند باشد؟ یک مرد 78 ساله مدعی شد که ویدئویی از یک بیگانه‌ی در بستر مرگ دارد. او در توصیف این بیگانه می‌گوید: او تقریباً 1/5 متر قد داشت و بیشتر آن از غضروف ساخته‌شده بود. او در پشت خود سه استخوان داشت. آیا این حرف‌ها حقیقت دارد؟

2. بیگانه‌ی منطقه‌ی 51

بیگانه‌ی منطقه‌ی 51

ظاهراً دولت آمریکا قبل از سال 1974 به‌طور اتفاقی یک بیگانه را در این منطقه پیدا می‌کند که وسیله‌ی نقلیه‌ی او دچار تصادف شده است. به نظر می‌رسد این بیگانه در تصویر همان موردی است که تصادف کرده است. گفته می‌شود قد این موجود در حدود 1/5 متر بوده و اندامی بسیار لاغر و صورتی استخوانی داشته است.

3. یوفو در ایستگاه فضایی بین‌المللی

یوفو در ایستگاه فضایی بین‌المللی

ایستگاه فضایی بین‌المللی محلی برای پرسه زدن عجیب یک فضاپیمای بیگانه شده بود. تا این زمان بسیاری از افراد نمی‌دانند که دلیل این وجود این فضاپیما در اطراف ایستگاه چه بوده است. نظر شما چیست، بیگانه یا غیر بیگانه؟

4. بیگانه‌ای که در یخچال یک زن نگهداری شد

بیگانه‌ای که در یخچال یک زن نگهداری شد

یک زن در روسیه این موجود را برای دو سال در یخچال خود نگهداری کرد! به نظر می‌رسد این بیگانه قبل از سال 2009 در بیرون از خانه‌ی این زن با فضاپیمای خود به زمین برخورد کرده و این زن او را از داخل بقایای فضاپیما به بیرون کشیده است. احتمال واقعی بودن این بیگانه را نباید دستکم گرفت.

5. بیگانه در شرکت «مارکونی سیستم»

بیگانه در شرکت «مارکونی سیستم»

ظاهراً یک نگهبان در یک شرکت مهندسی که 25 کارمند آن دست به خودکشی زدند، با موجودی عجیب به‌مانند بیگانگان روبرو شده بود. این نگهبان که در شوک به سر می‌برد پا به فرار از ساختمان گذاشت و دیگر هرگز دیده نشد. قطعاً موجود بیگانه او را ترسانده بود!

6. بیگانه‌ای در غرب فرانسه

بیگانه‌ای در غرب فرانسه

یک کارگر ساختمانی در سال 1954 چیزی ناشناخته در روی تپه‌ها مشاهده کرد. او یک موجود بیگانه را توصیف می‌کند که ظاهراً یک کلاه شیشه‌ای مات به سر داشته و پس از مدتی به‌طور ناگهانی ناپدید شده است. این کارگر هفته‌ی بعد به سردردهایی مبتلا شد.

7. بیگانه‌ای در المپیک 2012 لندن

بیگانه‌ای در المپیک 2012 لندن

در طول مراسم افتتاحیه‌ی بازی‌های المپیک 2012 لندن، یک یوفوی در حال پرواز، اندکی پس از روشن شدن مشعل بازی‌ها، در آسمان مشاهده شد. او که دقیقاً در بالا استادیوم المپیک قرار داشت، باعث موجی از گمانه‌زنی‌ها در شبکه‌های اجتماعی در طول این بازی‌ها شد.

8. زنی در منطقه‌ی وینچستر

زنی در منطقه‌ی وینچستر

گفته می‌شود، پیش از سال 2004، در مرکز شهر همپشایر یک زن بیگانه در حال راه رفتن در خیابان دیده شده است. او ظاهراً دارای چشمان بزرگ بیضی‌شکل بوده و دستان خود را به‌طور عجیبی می‌چرخانده است. او خنده‌رو بوده و خوشحال به نظر می‌رسیده است!

9. بیگانگان در سیاره‌ی مریخ

بیگانگان در سیاره‌ی مریخ

به نظر می‌رسد تصاویری از یک بیگانه‌ی بدون کلاه توسط مریخ‌نورد در سال 2015 ضبط شده است. این تصویر سایه‌ای از مریخ‌نورد همراه با فردی را نشان می‌دهد که در حال بررسی آن است. گفته می‌شود که او یک موجود بیگانه بوده است.

10. یک بیگانه‌ی یافت شده در برف

یک بیگانه‌ی یافت شده در برف

دوباره روسیه. این بقایای یک بیگانه است که توسط دو مرد روسی در حال راه رفتن در برف شناسایی شده است. این بیگانه احتمالاً از فضاپیمای خود بیرون آمده بود. اتفاقی که نمی‌توان آن را امری تازه دانست.

ادامه دارد ...

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان