ماهان شبکه ایرانیان

آنجلینا جولی از برد پیت طلاق گرفت!

آنجلینا جولی بازیگر نام‌آشنا هالیوودی از برد پیت همسر قانونی خودش بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک طلاق می‌گیرد و این خبر توسط وکیل ایشان تأییدشده است.

آنجلینا جولی بازیگر نام‌آشنا هالیوودی از برد پیت همسر قانونی خودش بعد از 12 سال زندگی مشترک طلاق می‌گیرد و این خبر توسط وکیل ایشان تأییدشده است.

Angelina Jolie 'to divorce Brad Pitt'Getty

رابرت آفر (Robert Offer)، وکیل جولی گفته است این زوج روز دوشنبه، از هم طلاق گرفته‌اند و هم‌اکنون تصمیمات مهمی در خصوص خانواده و سرپرستی فرزندان در حال بررسی است.

به گفته وکیل آنجلینا، او نمی‌خواهد در این مورد فعلاً اظهارنظری داشته باشد و اعتقاد دارد که حریم خانواده او همچنان باید حفظ شود، احتمالاً بعداً بیانیه‌های دیگر و صادقانه‌تری از خود ایشان منتشر خواهد شد. آنچه قطعی است طلاق این زوج از هم است.

این دو زوج از سال 2004 باهم زندگی می‌کردند و در سال 2014 به‌صورت رسمی ازدواج‌کرده بودند.

ثمره زندگی آن‌ها 6 فرزند بوده است بانام‌های مادکس (Maddox)، پکس (Pax)، زاهارا (Zahara)، شیلوه (Shiloh)، ناکس (Knox) و ویوین (Vivienne).

جولی و پیت که طرفداران آن‌ها نام اختصاری آن‌ها را برانجلینا (Brangelina) گذاشته بودند یکی از بهترین و مثال‌زدنی‌ترین زوج‌های هالیوودی بودند.
آن‌ها پس از دیدارشان در فیلم خانم و آقای اسمیت، در سال 2005 خبر رابطه خودشان را به همه دادند.

پیت و جولی با یکدیگر کارهای مشترک زیادی انجام داده بودند، آخرین همکاری آن‌ها در فیلم در کنار دریا (By The Sea) با کارگردانی و تهیه‌کنندگی جولی بود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان