ماهان شبکه ایرانیان

گربه‌ای که اشک همه را درآورد

آخرین عکسی که از گربه در حال مرگ منتشر شد قلب همه‌کسانی که عکس را دیدند متأثر کرد. این گربه در آخرین لحظات زندگی دست خودش را به روی دست صاحب خودش قرار داده است. همراه بنیتا باشید.

آخرین عکسی که از گربه در حال مرگ منتشر شد قلب همه‌کسانی که عکس را دیدند متأثر کرد. این گربه در آخرین لحظات زندگی دست خودش را به روی دست صاحب خودش قرار داده است. همراه بنیتا باشید.

گربه‌ای، به نام اندرو، درراه دامپزشکی، دست خودش را به روی دست صاحب قدیمی خودش می‌گذارد و یکی از کاربران دنیای مجازی عکسی از این لحظه شگفت‌انگیز را شکار و در دنیا مجازی آن را منتشر کرد که باعث شد واکنش‌های زیادی به دنبال داشته باشد. شبکه اجتماعی Rrddit اولین جایی بود که عکس منتشر شد. عنوان این عکس او دست ما را در آخرین سفرش به دامپزشکی گرفته بود، اندرو از من و مادر قوی‌تر بود.

گربه در حال مرگ

دریکی دیگر از کامنت ها که در پایین عکس گذاشته‌شده بود، دلیل اینکه چرا اندرو به دامپزشکی برده می‌شد توضیح داده‌شده بود: آندرو اولین گربه ما بود. او تقریباً 15٫5 سال داشت و عاشق همه می‌شد، از سال پیش حس کردیم او پیر و بیمار شده است و مجبور بودیم او را به دامپزشکی ببریم.

او هرروز خرخر می‌کرد و ما می‌دانستیم او پیر شده است و وقت آن رسیده است که او ما را ترک کند. همیشه از دست دادن دوست ناراحت‌کننده است. من می‌توانستم نبود هرکسی غیر از اندرو را به‌گونه‌ای تحمل‌کنم.

یکی از کاربران گفته است: از اینکه گربه خودتان و دوست خودتان را ازدست‌داده‌اید به‌شدت ناراحت شدم. من را به یاد گربه خودم انداختید که در آخرین باری که او را در دامپزشکی نگاه می‌کردم، دستانش را در دستم داشتم و هیچ‌وقت یادم نمی‌رود چقدر غمگین و ناراحت بودم.

یکی دیگر نوشته بود: این کار همان کاری است که من از انجام ان متنفر هستم. عمه من گربه‌ای داشت که به‌شدت مریض شده بود و باید او را رها می‌کردیم، این لحظه قلب من به‌سختی شکست. مرگ در تنهایی. امیدوارم گربه شما روحش آرام‌گرفته باشد.

گربه ها از جمله جاندارانی هستند که وجود انها فوایدی برای خانه شما دارد، می توانید برای آشنایی بیشتر با این جانداران به مقاله چهار مزیت نگهداری گربه در منزل مراجعه کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان