ماهان شبکه ایرانیان

این ۱۲ گربه پرشین در اینستاگرام غوغا به پا کرده اند

چند وقتی است که صفحه‌ای در اینستاگرام با نام «۱۲CatsLady» باز شده و تصاویر زیبایی از ۱۲ گربه‌ی پرشین را به نمایش می‌گذارد. این صفحه هم‌اکنون چیزی در حدود ۲۳۰ هزار دنبال کننده دارد. به همین بهانه بنیتا به سراغ صاحب این ۱۲ گربه‌ی دوست‌داشتنی رفته است. در ادامه با ما همراه باشید.

چند وقتی است که صفحه‌ای در اینستاگرام با نام «12CatsLady» باز شده و تصاویر زیبایی از 12 گربه‌ی پرشین را به نمایش می‌گذارد. این صفحه هم‌اکنون چیزی در حدود 230 هزار دنبال کننده دارد. به همین بهانه بنیتا به سراغ صاحب این 12 گربه‌ی دوست‌داشتنی رفته است. در ادامه با ما همراه باشید.

صاحب ژاپنی این 12 گربه‌ی جذاب می‌گوید، به‌طور تمام‌وقت از این گربه‌های لوس مراقبت می‌کند. او می‌افزاید: «من از داشتن آن‌ها بسیار خوشحالم، برای من اصلاً مهم نیست که دیگران در مورد من چه فکری می‌کنند.»

گربه های پرشین

او در مورد چگونگی یافتن گربه‌ها می‌گوید: «ما اولین گربه را درحالی‌که در وسط خیابان از سرما به خود می‌لرزید و کثیف هم شده بود یافتیم.» آن‌ها پس‌ازاینکه اولین گربه را به خانه‌ی خود می‌آورند، تصمیم می‌گیرند که دو گربه‌ی پرشین دیگر هم خریداری کنند؛ اما تکلیف 9 گربه‌ی دیگر چه می‌شود؟ آن‌ها از کجا آمده‌اند؟ آن‌ها بچه‌های گربه‌های اولی هستند! اما صاحب گربه‌ها می‌گوید که آن‌ها را عقیم کرده تا دیگر زادوولد نکنند.

گربه های پرشین

صاحب گربه‌ها در مورد راز نگاه کردن آن‌ها به دوربین عکاسی می‌گوید: «من معمولاً اسباب‌بازی موردعلاقه‌ی آن‌ها را در دستانم تکان می‌دهم تا توجه گربه‌ها را جلب کنم. به‌علاوه اسم گربه‌هایی را که به دوربین نگاه نمی‌کنند را هم صدا می‌زنم!»

گربه های پرشین

در ادامه می‌توانید عکس‌های بیشتری از این گربه‌های دوست‌داشتنی را مشاهده کنید.

گربه های پرشین

گربه های پرشین

گربه های پرشین

گربه های پرشین

گربه های پرشین

گربه های پرشین

گربه های پرشین

گربه های پرشین

گربه های پرشین

گربه های پرشین

اگر شما هم به دنیای گربه‌ها علاقه دارید به سراغ مطلب چهار مزیت نگهداری گربه در خانه بروید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان