طرز تهیه موس قهوه دسری خوشمزه و باکلاس!

موس قهوه از انواع دسر های خوشمزه است که در طرز تهیه موس قهوه از زرده تخم مرغ و قهوه و شکر و خامه استفاده می شود و شما می توانید این دسر خوش طعم را در منزل به راحتی تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

موس قهوه از انواع دسر های خوشمزه است که در طرز تهیه موس قهوه از زرده تخم مرغ و قهوه و شکر و خامه استفاده می شود و شما می توانید این دسر خوش طعم را در منزل به راحتی تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

اگر شما علاقه زیادی به خوردن مشتقات قهوه دارید بهتر است تهیه موس با استفاده از قهوه را برای یکبار هم که شده امتحان کنید این دسر طعم متفاوت و دلچسبی دارد. در ادامه این مطلب طرز تهیه موس قهوه را با بهترین روش در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

با کمک قهوه می توانید دسر ها و نوشیدنی های مختلف دیگری نظیر پاناکوتا قهوه و شیر قهوه را در منزل تهیه کنید و در کنار اعضای خانواده خود از سرو کردن این نوشیدنی ها و دسر ها نهایت لذت را ببرید.

طرز تهیه موس قهوه خوش طعم و خوشمزه



مواد لازم برای 2 نفر

  • شکر : 250 گرم
  • زرده تخم مرغ : 4 عدد
  • خامه : به میزان لازم
  • قهوه : 20 گرم

طرز تهیه موس قهوه خوشمزه

برای درست کردن موس قهوه ابتدا شیر را در ظرف مناسبی بریزید سپس ظرف را روی حرارت ملایم گاز قرار دهید و بعد از اینکه شیر ولرم شد قهوه را به شیر اضافه کنید و مخلوط شیر و قهوه را به صورت مداوم هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند سپس شکر را به مخلوط قهوه و شیر اضافه کنید و دوباره مخلوط این مواد را هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند. سپس زرده های تخم مرغ را در ظرف مناسبی بریزید و آن ها را به کمک همزن به خوبی هم بزنید و زرده های تخم مرغ را در حال هم زدن و آرام آرام به مایه موس اضافه کنید و مایه موس را هم بزنید تا شبیه ماست چکیده سفت شود.

طرز تهیه موس قهوه در منزل

سپس موس قهوه را در ظرف های کوچکی بریزید و ظرف های حاوی موس را در یخچال قرار دهید تا این دسر خوشمزه خنک شود و بعد از خنک شدن موس ظرف ها را از درون یخچال بیرون آورید و موس قهوه را به کمک خامه و گردو تزیین کنید.

طرز تهیه دسر موس قهوه

امیدواریم از طرز تهیه موس قهوه خوش طعم و دلچسب در منزل نهایت لذت را ببرید شما می توانید از این دسر خوشمزه برای پذیرایی از مهمان ها در مهمانی ها و مجالس مختلف خود استفاده کنید؛  این موس خوشمزه را می توانید همانند موس شکلات به عنوان دسر و یا میان وعده سرو نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان