برای همیشه با جای جوش هایتان خداحافظی کنید!

اگر جای جوش های سابق بر روی پوستتان باقی مانده است و ذهنتان را درگیر کرده است نگران نباشید، با روش هایی که در این جا به شما می گوییم برای همیشه با جای جوش هایتان خداحافظی کنید!

برای همیشه با جای جوش هایتان خداحافظی کنید!

جای جوش بر روی پوست هم همانند خود جوش می تواند روی اعصابتان باشد. ولی این موضوع هم قابل حل است و با ترکیب هایی که در ادامه به شما می گوییم می توانید برای همیشه با جای جوش هایتان خداحافظی کنید!

1. لیمو

لیمو دارای آلفاهیدروکسی اسید است و یک سفید کننده طبیعی و قوی است که تاثیر بسیار موثری در رفع تیرگی و تغییر رنگ پوست و از بین بردن جای جوش و اسکارهای قدیمی دارد و همچنین استفاده از آن برای از بین بردن جای جوش و اسکار خیلی آسان است و پوست زیبا و درخشانی را ایجاد خواهد کرد.

کافیست که یک تکه پنبه را به آب لیموی تازه آغشته کنید و به محل اسکار و جای جوش بمالید و 10 دقیقه آن را روی پوست نگه دارید. حتما باید پوستتان کاملا تمیز و بدون آلودگی باشد و برای نتیجه گیری بهتر، 2 تا 3 بار در روز این کار را تکرار کنید و حتما 20 دقیقه قبل از خروج از منزل، کرم ضد آفتاب بزنید.

2. عسل و جوش شیرین

مقدار کمی عسل و جوش شیرین را به اندازه مساوی با یکدیگر مخلوط کنید و بعد از شستشوی صورت، این ترکیب را به مدت 3 تا 5 دقیقه روی محل جای جوش و اسکار ماساژ دهید تا  جذب پوست شود. سپس یک حوله کوچک گرم را روی پوست قرار دهید تا زمانی که دمای آن کاهش یابد. این کار را هم 2 بار در روز تکرار کنید تا نتیجه مطلوبی از آن بگیرید.

عسل یک درمان قدیمی و طبیعی برای از بین بردن جای جوش و هر نوع زخمی است و همچنین برای داشتن پوست زیبا و صاف هم  مناسب است. این ماده طبیعی دارای خاصیت مرطوب کنندگی است و بافت پوست را ترمیم می‌کند. جوش شیرین هم یک سفید کننده و لایه‌بردار طبیعی و قوی است و سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و لایه‌ای جدید از پوست را باقی می‌گذارد. برای داشتن پوست زیبا و درخشان، حتما از این ترکیب طلایی کمک بگیرید و استفاده کنید.

3. پیاز

یک عدد پیاز را پوست بگیرید و رنده کنید و آب آن را با یک پنبه مستقیما به روی جای جوش و اسکار بمالید و اجازه دهید تا خشک شود. بعد از 15 دقیقه پوستتان را بشویید. این درمان را می‌توانید 3 تا 4 مرتبه در روز تکرار کنید.

این روزها از عصاره پیاز در بسیاری از کرم‌ها و ژل‌ها استفاده می‌شود که در جلوگیری از گسترش و بزرگ شدن سطح اسکار موثر است، زیرا از تولید کلاژن و سلول‌ سازی در پوست آسیب دیده جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد اسکار و لک بزرگ‌تر شود. همچنین پیاز خاصیت ضدالتهابی قوی دارد و برای بین بردن جای جوش موثر است.

حتما در طول استفاده از آب پیاز برای درمان جای جوش و اسکار ، از مرطوب کننده برای پوستتان استفاده کنید.

درمان قطعی جای جوش

درمان جای جوش سطحی 

قرمزی جای جوش را چگونه به سرعت درمان کنیم؟! +درمان لک و جوش سر سیاه ...

بهترین روش از بین بردن جای جوش

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان