بزرگترین اشتباه زندگی بهنوش بختیاری چه بود؟

بهنوش بختیاری با انتشار تصویری در اینستاگرام از کرده خود ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دور و برمان کم نیستند افرادی که با چسب روی بینی و چشم کبود و صورت ورم کرده حکایت نانوشته ای را برایمان باز می کنند مثلا اینکه قرار است اعتماد به نفسی از دست رفته با عمل زیبایی بالا برود و برگردد اما این غیر قابل انکار است که تمام کسانی که حاضر می شوند این نوع عمل ها را انجام دهند از لحظه عمل تا زمان خوابیدن ورم نگران اند به طوری که حتی گاهی رسیدن به مرز افسردگی را نیز تجربه می کنند.

در چند سال اخیر با فراگیر شدن عمل های زیبایی بسیاری از افراد جامعه و به خصوص هنرمندان حاضر شدند ریسک این عمل ها را به جان بخرند. در حال حاضر ایران رکورددار عمل زیبایی بینی در دنیا است اما بسیاری از کسانی که بینی خود را به تیغ جراحی سپرده اند ابراز پشیمانی می کنند. در این میان بهنوش بختیاری که تجربه انجام دادن عمل زیبایی بینی را داشته بارها و بارها به عناوین مختلف و در رسانه های گوناگون از کرده خود ابراز پشیمانی کرده است.

او امروز در تازه ترین ابراز ندامت از انجام عمل زیبایی عکسی را که مربوط به پیش از انجام عمل زیبایی اش در استوری اینستاگرام اش به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت:
بزرگترین اشتباه زندگیم عمل بینی بود
عکس قبل از عمل بینی

بهنوش بختیاری قبل از عمل زیبایی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان