بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود

نه تنها ستاره ها، بلکه بادیگاردهای آنها نیز مورد توجه مردم و پاپاراتزی ها قرار می گیرند. گاهی آنها سوژه دوربین خبرنگاران و حتی تیتر مجلات می شوند. از این رو ستاره ها در انتخاب بادیگاردهایشان حساسیت زیادی به خرج می دهند، به طوری که برخی از آنها می توانند خود تبدیل به یک ستاره شوند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: نه تنها ستاره ها، بلکه بادیگاردهای آنها نیز مورد توجه مردم و پاپاراتزی ها قرار می گیرند. گاهی آنها سوژه دوربین خبرنگاران و حتی تیتر مجلات می شوند. از این رو ستاره ها در انتخاب بادیگاردهایشان حساسیت زیادی به خرج می دهند، به طوری که برخی از آنها می توانند خود تبدیل به یک ستاره شوند. اگر شما هم دوست دارید که با جذاب ترین بادیگاردهای ستاره های هالیوود آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. بادیگارد کایلی جنر

تیم چلانگ بادیگارد شخصی یکی از اعضای خانواده کارداشیان ها، کایلی جنر، است. البته قبل از این که او بادیگارد کایلی شود، برای کیم کارداشیان کار می کرد. تیم چانگ تنها یک بادیگارد نیست، بلکه او به دلیل چهره و اندام جذابی که دارد، تبدیل به یک مدل در صنعت مد و فشن شده است. عکس او را می توان در تبلیغات بسیاری، از جمله برندهای ماشین، مشاهده کرد.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


2. دنیل ردکلیف

بادیگارد دنیل ردکلیف، ستاره سریال هری پاتر، جزو یکی از جذاب ترین بادیگاردها به شما می رود. سام، فردی قد بلند با موهای بور است که همیشه در حال اسکورت کردن دنیل می باشد. جالب اینجاست که اطلاعات دقیقی در مورد او در دست نیست به طوری که حتی هواداران او هم نمی توانند آماری از او به دست آورند. تنها چیزی که ما می دانیم این است که تا زمانی که او بادیگارد دنیل ردکلیف باشد، هیچ آسیبی به او نخواهد رسید.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


3. بادیگارد هایدی کلوم

مدت های زیادی ست که مارتین کریستن بادیگارد هایدی کلوم، سوپر مدل آلمانی ست. او سالیان سال است که از این ستاره و 4 فرزندش مراقبت می کند و قدم به قدم با آنها همراه می شود. از آنجا که او مدام سوژه خبرنگاران و مردم قرار می گرفت، در نهایت شغل خود را به عنوان بادیگارد رها کرد و به موسسه حمایت از حیوانات وحشی ملحق شد.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


4. بادیگارد بیانسه

جولباس دوبور، بادیگارد یکی از مشهورترین ستاره های جهان، بیانسه، است. او در اغلب عکس هایی که پاپاراتزی ها از بیانسه منتشر می کنند، دیده می شود. اما او یک بادیگارد ساده نیست، جولیاس به 5 زبان زنده دنیا صحبت می کند و شرکتی را در ارتباط با سرویس دهی به بادیگاردها، تاسیس کرده است. او در کشورهای مختلفی چون نیویورک، دبی و لندن شعبه دارد. اینطور به نظر می رسد که بیانسه در انتخاب بادیگارد مهارت زیادی دارد.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


5. بادیگارد ادل و لیدی گاگا

پیتر ون دروین، قبل از این که بادیگارد شود، یک پلیس بود. او در سال 2005 در رقابت های تناسب اندام، مقام اول را از آن خود کرد. چندین سال بعد، او تصمیم گرفت که شغل اش را رها کند و به جای آن بادیگارد ستاره ها شود. او ابتدا بادیگارد ادل بود اما بعدها لیدی گاگا او را استخدام کرد تا در مکان های مختلف از او حمایت کند.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


6. بادیگارد فرگی

پاسکال دویر با ستاره های بسیاری از جمله خانواده کارداشیان، جنر و کیتی پری کار کرده است. اما اکنون تمرکزش را تنها روی یک نفر، فرگی، گذاشته است. در طول کنسرت ها، فرگی تنها در کنار این بادیگاردش است که جرات می کند از روی سن پایین بیاید و حین خواندن به وسط جمعیت برود.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


7. بادیگارد بلا حدید

بادیگارد چشم آبی بلا حدید نیز  سوژه بسیاری از خبرنگاران بوده است. او آنقدر جذاب است که حتی مجله مشهوری چون «وگ» نیز عکس او را به عنوان یکی از خوش لباس ترین بادیگاردها منتشر و در مورد او نقدی نوشته است.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


8. بادیگارد جنیفر لارنس

جنیفر لارنس همیشه در انتخاب بادیگاردهایش حساسیت زیادی به خرج می دهد و سعی می کند که آنها را از میان جذاب ترین ها انتخاب کند. بادیگارد اول او گرج لنز نام داشت که بعدها جایش را ببا بادیگارد حرفه ای تری با پوست تیره، عوض کرد. 

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


9. بادیگارد جنیفر لوپز

اخیرا آنتونی، به عنوان بادیگارد، از جنیفر لوپز حفاظت می کند. این مرد مو مشکی آنقدر خوش قیافه است که خبرنگاران گاهی او را با ستاره های سینما یا حتی مدل ها اشتباه می گیرند.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


10. بادیگارد جاستین بیبر

بادیگارد بودن به تنهایی برای جاستین بیبر کافی نیست، بلکه او هنگام انتخاب بادیگاردهایش به عوامل دیگری مانند تناسب اندام، تیپ و قیافه نیز اهمیت می دهد. هر کدام از بادیگاردهای او می توانند خود یک ستاره دنیای مد و فشن باشند. او حتی این سخت گیری را برای بادیگاردهایی که تنها برای چند ساعت در کنسرت هایش از او حمایت می کنند، نیز در نظر می گیرد.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


11. بادیگارد کیتی پری

آنچه با دیدن بادیگارد کیتی پری به یاد می آوریم، شباهت او به بازیگر استرالیایی، هیو جکمن، است. همین شباهت ثابت می کند که او چقدر خوش قیافه و خوش هیکل است.

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود


12. بادیگارد بروکلیم بکهام

زمان زیادی از آن دوران که بروکلیم بکهام را در کنار بادیگاردش دیدیم، نمی گذرد. البته او با استخدام این بادیگارد، تمام توجهات را از سمت خودش به سمت او جلب کرد. به بیان دیگر می توان گفت که بادیگارد این ستاره جوان از خود بروکلین هم جذاب تر است. 

بادیگارد‌های جذاب ستاره‌های هالیوود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان