تعرفه تبلیغات در خواندنی ها
تعرفه تبلیغات در خواندنی ها
برای آموزش نسل بعدی آقایان آرایشگر و استایلیست ایرانی:

«هوپو آکادمی» به عنوان عضو جدید «برند هوپو» آغاز به کار کرد

بیست و یکم اسفند ماه 99، مصادف با روز مبعث پیامبر (ص)، مراسمی با حضور جمعی از پزشکان، کارشناسان، آرایشگران زبده و سایر اهل فن و دست اندرکاران صنعت زیبایی ایران، هوپو آکادمی، (مرکز آموزشی تخصصی آرایش و زیبایی)، در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز به کار کرد.

«هوپو آکادمی» به عنوان عضو جدید «برند هوپو» آغاز به کار کرد

در این مراسم، خانم سوزان خفایی، مدیر «هوپو آکادمی»، ضمن تاکید بر تمرکز برند هوپو، به ارائه‌ی بهترین خدمات آرایشی و زیبایی در تمامی شعب به آقایان و مردان موفق و سطح بالای جامعه، اظهار داشت: «این تعهد به خدمات، بدون تامین نیروی صلاحیت‌دار و آموزش‌دیده ممکن نیست.»

وی اضافه کرد: «توجه برند هوپو به آموزش نه فقط به خاطر تامین نیروی انسانی ماهر برای شعب هوپو، بلکه با هدف ارتقای سطح آموزش و کار در صنعت زیبایی ایران است و کیفیت خدمات در این صنعت را چند برابر بهبود خواهد داد‌. این نیروها نه فقط در هوپو، بلکه در سالن‌های دیگر هم می‌توانند کار کنند و بنابراین استانداردها بالاتر خواهد رفت.»

به گفته مدیر «هوپو آکادمی»، تدوین سرفصل‌های به روز، استفاده از اساتید بین‌المللی، سخت‌گیری در کسب مهارت‌های کاری، حمایت و پشتیبانی از هنرآموزان، تعهد به آمادگی آنان برای اشتغال، بخشی از ویژگی‌های این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

خانم خفایی همچنین اظهار داشت: «علاوه بر دوره‌های کوتاه‌مدت، در دوره‌های بلندمدت، مدرک مشترک هوپو آکادمی و دانشگاه جامع علمی کاربردی را هم به هنرجویانی که این دوره‌ها را می‌گذرانند، ارائه خواهیم داد.»

در بخش دیگری از مراسم افتتاحیه «هوپو آکادمی»، کامران صحت، کارشناس و مشاور برند‌ها، با تاکید بر لزوم تحول در ساختار کسب و کارهای ایرانی، مساله آموزش و مهارت آموزی را پاشنه آشیل کسب و کارهای ایرانی قلمداد کرد و گفت: «به این خاطر باید از هوپو برای سرمایه گذاری در زمینه آموزش‌های استاندارد و اصولی در صنعت زیبایی ایران قدردانی کرد.»

وی گفت: «این رخداد می‌تواند آغاز تغییرات بزرگی در عرصه خدمات در ایران باشد»

دکتر هومن عشقی، پارتنر انحصاری بخش دهان و دندان و زیبایی دندان برند هوپو، دیگر سخنران این مراسم با اشاره به سابقه 20 ساله خود در زیبایی و سلامت دندان در ایران و آمریکا، گفت: «من همیشه تلاش کرده ام تعهد به کیفیت را الگوی کاری برند خودم قرار دهم؛ اما امروز برند «هوپو» را می‌بینم که این تعهد به کیفیت را بسیار جدی گرفته و بنابراین قرار بر این شد یک همکاری و تعامل بین برند دکتر هومن عشقی و برند هوپو، ایجاد شود که به زودی اقدام به ارائه‌ی خدمات مشترک خواهیم کرد.»

مجید کثیری، مشاور مارکتینگ و برند «هوپو» یکی دیگر از سخنرانان این مراسم، طی سخنانی اظهار داشت: «من به عنوان یک فعال حوزه‌ی روابط عمومی و برند، روایتگر کسب‌وکارها هستم و سال‌هاست در هزاران کسب‌وکار ایرانی به دنبال قصه‌ها و داستان‌های جذاب برای روایت گشته‌ام.»

کثیری در ادامه گفت: «به جرات می‌توانم بگویم که داستان شهریار شهیر، بنیانگذار هوپو، در طی آشنایی چندین ساله من با ایشان و داستان هوپو، به عنوان یک کسب‌وکار موفق، یک الگوی ایرانی است که نگاهی جهانی دارد.»

وی گفت: «تجربه برند هوپو را می‌توانیم از دید پروژه «برند ملی» و نهضت «کارآفرینی در ایران» مطرح و معرفی کنیم.»

اشکان کربلائی‌فر، مشاور تهیه‌ی طرح اقتصادی هوپو نیز با تصریح بر این مساله که « ۵ سال از زمان آغاز طرح هوپو و سه سال از تهیه‌ی طرح سرمایه‌گذاری آن می‌گذرد و هر روز با اطلاعات جدید به روز رسانی می‌شود، اضافه کرد: «هوپو با نگاه اولین و تنها فرنچایز اصولی در ایران برای موفقیت سرمایه‌گذاران و مالکین شعب طراحی شده و از همان اول، بخش آموزش و تامین نیروی انسانی دغدغه‌ی مهم این کسب‌وکار بوده و امروز یک بخش مهم از آن رویا با افتتاح آکادمی هوپو اتفاق افتاده است.»

گفتنی است که کلاس‌های «هوپوآکادمی» در قسمت آموزش‌های آرایشی به صورت حضوری و در مرکز آموزشی، آن واقع در «دهکده‌ی سبز زندگی» در مجموعه‌ی ورزشی انقلاب تهران و بخش‌های نگرشی و مهارت‌های ارتباطی، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در حاشیه مراسم افتتاحیه «هوپو آکادمی»

  • برند هوپو بعد از ۵ سال تحقیق و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم درحال راه‌اندازی است.
  • هوپو اولین فرنچایز مراکز زیبایی آقایان در کشور است که با تکیه بر تجربه‌ی بین‌المللی و تیمی کاملا ایرانی فعالیت خود را آغاز کرده است.
  • درحال حاضر، هوپو چندین شعبه فعال دارد و تا انتهای بهار ۱۴۰۰ تعداد شعب آن به ده‌ها واحد خواهد رسید و افق چشم‌انداز آن در ایران رسیدن به ۱۰۰ شعبه و سپس رشد بین‌المللی است.
  • یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های لازم برای رشد پایدار برند هوپو، آموزش است تا تامین نیروی انسانی با بالاترین استاندارد، همواره در دسترس شعب باشد.
  • برند هوپو، به حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران متعهد است و کارشناسان از هوپو به عنوان یک کسب‌وکار متخصص و دارای دانش فنی و مدل بومی، برای مدرن سازی کسب و کارها در ایران یاد می‌کنند.
  • اهمیت دادن هوپو به آموزش، نشان از تعهد این برند به ارائه‌ی خدماتی کاملا یکدست و استاندارد در بالاترین کیفیت به مشتریان در سراسر ایران است و برای این امر سرمایه‌گذاری وسیعی برای تربیت نیروهای متخصص از مدیر سالن تا استایلیست و آرایشگر خواهد کرد.
  • نیروهای آموزش دیده در هوپو آکادمی برای کار، به شعب مختلف این برند معرفی می‌شوند.
  • آموزش‌های ارائه شده در «هوپو آکادمی» علاوه بر آموزش‌های تخصصی مو، پوست، ناخن و در کل، زیبایی، شامل مهارت‌های نگرشی، ارتباط با مشتری، مهارت‌های ارتباطی و مدیریتی نیز خواهد بود.
ارسال نظر