تازه های سلامت

ایران: هر توافقی که حماس بپذیرد، مورد قبول ماست

کانال‌های رسمی مستقیم و واسطه‌ای برای انتقال پیام همیشه میان ایران و آمریکا وجود داشته است. ترجیح طرفین این است که جزئیات آن مسکوت بماند.
3 ساعت پیش
واردکنندگان خودروهای کارکرده برای ترخیص و شماره‌گذاری خودروها، باید گواهی اسقاط خودرو ارائه دهند که می‌توانند این گواهی را بدون نیاز به داشتن خودروی فرسوده به مبلغ 35 میلیون تومان خریداری کنند.
3 ساعت پیش
خبر شیوع سرخک در کشورهای همسایه و رسیدنش به چند قدمی ایران می‌تواند هرکسی را نگران کند. اینطور که خبرها می‌گویند، در همین سال‌های اخیر و در میان این حواس‌پرتی، موارد ابتلا به سرخک در ایران به طرز ...
3 ساعت پیش
یکی از منابع مطلع نیز گفت فروش این تسلیحات ممکن است در روزهای آینده از سر گرفته شود.
3 ساعت پیش
این تصویر خیره‌کننده، یک عنکبوت غول‌پیکر اروپایی را از خانواده عنکبوت های خرمن نشان می‌دهد. این گونه نادر با اندازه بزرگ و رنگ‌های روشن، بزرگترین گونه عنکبوت اروپا محسوب می شود. طول پای عنکبوت غول ...
3 ساعت پیش
اف-22 رپتور یک هواگرد رادارگریز معمولی نیست. این جت جنگنده نسل پنجم محصول شرکت لاکهید مارتین و از زمان معرفی خود، یعنی 16 پیش، همچنان به عنوان یک دستاورد نظامی برتر جایگاه خود را حفظ کرده است
3 ساعت پیش
زیردریایی هسته‌ای کلاس کلمبیا، جدیدترین زیردریایی، نیروی دریایی ایالات متحده، پیچیده ترین زیردریایی در نوع خود است. این زیردریایی رادار گریز و مجهز به 16 لوله موشکی است.
3 ساعت پیش
موضوعی که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مطرح کرده، امری موهوم را القا می‌کند.
3 ساعت پیش
فورد با معرفی ماوریک لوبو مرز وانت‌های جمع و جور را جابه‌جا کرد. این خودرو با ترکیب ویژگی‌های اسپرت و کاربردی، به دنبال جذب نسل جوان علاقه‌مند به خودرو است.
3 ساعت پیش
این رندرها، حاصل تلفیق هنر و فناوری هوش مصنوعی است. در این اثر، هلیکوپترها با ظاهری حیوانی و غرش‌های قدرتمند، به نمادی از ترکیب ماشین و طبیعت تبدیل شده‌اند.
3 ساعت پیش
دولچه گابانا با معرفی عطر "Fefé" با قیمت 100 دلار، سطح جدید و عجیبی از تجملات در دنیای حیوانات خانگی را به نمایش گذاشته است! تولیدکننده در توضیح محصول خود می گوید: این عطر با فرمولاسیون خاص خود، برای ...
3 ساعت پیش
چه کسی فکر می‌کرد یک سریما بتواند اینقدر باهوش و بازیگوش باشد؟ در این ویدئو، صحنه‌ای بامزه و غیرمنتظره از یک سریما که با یک توپ تنیس مشغول بازی است را مشاهده می‌کنید.
3 ساعت پیش
حفظ وزن مناسب مهم‌ترین فاکتور جهت مدیریت و کاهش خطر آرتروز زانو است. اضافه وزن، فشار بیشتری به زانو وارد می‌کند و منجر به تشدید درد و التهاب می‌شود.
3 ساعت پیش
به نوشته مجله نیوزویک، رئیس جمهور سابق آمریکا در هواپیمای خود به نام «ترامپ فورس وان» به سمت بووزمن می‌رفت که مشکل فنی هواپیما را مجبور به توقف برنامه ریزی نشده در بیلینگز کرد.
3 ساعت پیش
هوندا جی آر اکس مدل 1997، یک خودروی مفهومی بود که به تولید انبوه نرسید. با این حال، این خودرو با طراحی جسورانه و فناوری‌های پیشرفته خود، همچنان الهام‌بخش طراحان خودرو در سراسر جهان است
3 ساعت پیش
کارگردان سریال پاییز صحرا گفت: پاییز صحرا اولین سریال بعد از انقلاب در تلویزیون بود به همین دلیل حساسیت روی بودجه آن زیاد بود، برای پاییز صحرا مبلغ 5 میلیون تومان هزینه اختصاص داده شده بود.
3 ساعت پیش
آغاز مسابقه در دو 100 متر، جایی که حتی هزارم ثانیه ها می تواند ارزشمند باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است...
3 ساعت پیش
محققان مرکز سرطان نیویورک (MSK) در مطالعه‌ای اعلام کردند که چگونه روزه‌داری توانایی‌های سیستم ایمنی را در مبارزه با سرطان تقویت می‌کند.
3 ساعت پیش
در این حمله بامدادی،  یک مدرسه محل اسکان آوارگان در مرکز منطقه غزه مورد هدف بمباران ارتش اسرائیل قرار گرفت.
3 ساعت پیش
مرسدس بنز به‌همراه مجریان قانون، توانستند بیش از 1٫6 میلیون قطعه‌ی تقلبی را در سال 2023 کشف و ضبط کنند.
3 ساعت پیش
براساس آخرین گزارش موسسه تحقیقاتی هنلی و شرکا (Henley & Partners) پاسپورت ایران با قابلیت سفر بدون ویزا و یا تسهیل ویزا به 43 مقصد در نیمه اول سال 2024 در رتبه 94 قرار گرفته است.
3 ساعت پیش
شهرهای میبد، بفروئیه، اردکان و در نهایت احمدآباد در شمال غربی‌ترین حد این پهنه فرونشستی از جمله سکونتگاه‌های واقع در پهنه فرونشستی یزد-اردکان هستند.
3 ساعت پیش
این گروه‎‌هایی که شب انتخابات گرد هم جمع می‌شوند کارکرد دقیق و رسمی حزبی ندارند و نمی‌توانند داشته باشند چراکه فاقد ارکان اصلی فعالیت قانونمند حزبی‌اند. ما هر چه دیرتر به تشکیل چند حزب فراگیر ...
3 ساعت پیش
سارا بهرامی در واکنش به مبارزه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده یک استوری جدید منتشر کرد.
3 ساعت پیش
غار علیصدر از زیباترین جلوه‌های طبیعی جهان در نوع خود محسوب می‌شود و تنها غار مولیس در فرانسه و غارهای شوالیه و بوکان در استرالیا زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای مانند آن را دارند.
3 ساعت پیش
واحدهای بخار دالاهو و فولاد بوتیا با وجود تکمیل تقریبی نصب، یک سال است که امکان راه اندازی نداشته اند، واحد لامرد اساسا نصب نشده و به عنوان یک سرمایه ملی راکد افتاده، و واحد قشم پاسارگاد بعد از دو سال ...
3 ساعت پیش
سه کشور بر استخراج نقره جهانی در سال 2023 تسلط داشتند: مکزیک (24٪)، چین (13٪) و پرو (13٪). این کشورها مجموعا بیش از نیمی از تولید نقره جهان را به خود اختصاص دادند.
3 ساعت پیش
آنطور که قدیمی های یوسف آباد نقل می کنند و در برخی منابع مکتوب آمده، دره گاومیشی تا قبل از ورود مستوفی الممالک به یوسف آباد، صرفا مسیر عبور آب هایی بود که از قنات یوسف آباد جاری می شد اما با گذشت زمان ...
3 ساعت پیش
عرفاً و منطقاً کابینه آقای پزشکیان باید کابینه جناح پیروز باشد و کاملاً رای‌دهندگانش را راضی و قانع کند. بنا بر اطلاعی که بنده دارم، این رویکرد مورد نظر جناب رئیس‌جمهور هم بوده و جای نگرانی وجود ندارد ...
3 ساعت پیش
به ازای هر گرم قند اضافی که افراد در روز مصرف می‌ کنند، نمره GrimAGE2 آنها به اندازه 7 روز افزایش می‌ یابد..
3 ساعت پیش
سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلیزیون با انتشار یک استوری تولد الیکا عبدالرزاقی را تبریک گفت. امروز تولد 45سالگی الیکا عبدالرزاقی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌باشد.
3 ساعت پیش
آن سه میلیون واریزی را هم که برای سه ماه دادید را مردم سیاسی برداشت می‌کنند و به پای انتخابات می‌نویسند. با این رفتار، خودتان که هیچ، باد به آبروی نظام می‌زنید. جواب این را هم در لیست بدهی شما باید ...
3 ساعت پیش
اینتل با معرفی تراشه‌ی گرافیکی جدیدی می‌خواهد خودروها را به کنسول بازی تبدیل کند.
3 ساعت پیش
داده‌های این مطالعه از پروژه بهداشت و پیری شیکاگو و برآوردهای جمعیتی دولت ایالات متحده بدست آمد.
3 ساعت پیش
از سالگرد بمباران اتمی ناکازاکی تا سقوط هواپیمای مسافربری برزیل
3 ساعت پیش
مشاور سازمان جهانی بهداشت با بیان اینکه در 30 سال گذشته تعداد دیابتی‌های کشور 2 برابر شده است، می‌گوید: مطالعه قند و لیپید در تهران نشان داده که هر سال یک درصد به دیابتی‌ها و 4 درصد به پیش دیابتی‌ها ...
3 ساعت پیش
یکی از اهداف اصرار بر ترجیح جنگ بر دیگر روش های انتقامی می‌تواند تبدیل پزشکیان از یک رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب به یک رئیس‌جمهور اصول‌گرا باشد.
3 ساعت پیش
کبد یکی از اعضای مهم بدن و مسئول اصلی متابولیسم داروها، تجزیه خون و مواد مغذی برای بدن است.
3 ساعت پیش
در ماه‌های گذشته شاهد گزارش‌هایی درباره توسعه اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا توسط هواوی بودیم که حتی مدیر غول چینی نیز توسعه آن را تایید کرد.
3 ساعت پیش
یک پژوهش تازه ثابت کرد که سطح آفت‌کش‌ها در 20 درصد از میوه‌ها و سبزیجات آزمایش‌شده به حدی است که «خطرات قابل‌توجهی» برای سلامت انسان دارد.
3 ساعت پیش
ابوسعید 25 سال داشت. دهقان‌زاده و یکی از 9 فرزندِ خانواده‌ بود
3 ساعت پیش
چهاردهمین روز المپیک برای کاروران ایران دو مدال نقره داشت. اما مهم‌ترین مسابقه روز چهاردهم فینال حسن یزدانی با ماگومد رمضانوف از بلغارستان بود. یزدانی که با مصدومیت شدید از ناحیه کتف روی تشک آمده ...
8 ساعت پیش
محققان دریافتند که افزودن عسل شبدر به ماست تأثیری بر مدت زمانی که غذا در روده می‌ماند، دفعات اجابت مزاج، خلق و خو یا شناخت ندارد. هولشر این را به سالم بودن شرکت کنندگان نسبت می‌دهد.
8 ساعت پیش
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان گفت:مردم عمان بیش از هرکجای ایران به شیراز سفر می‌کنند و شیراز را خانه دوم خود می‌دانند تا جایی که تعداد قابل‌توجهی از عمانی‌ها در شیراز ساختمان‌های مسکونی را در ...
8 ساعت پیش
شرکت نیسان برای توسعه این رنگ جدید با متخصصان فناوری خنک کننده Radi-Cool همکاری کرده است.
8 ساعت پیش
تکواندو ایران پس از 12 سال به مدال در المپیک رسید.
12 ساعت پیش
در گزارش آنروا آمده است: 10 مرکز بهداشتی و 100 مرکز پزشکی سیار وابسته به آنروا وجود دارد که خدمات خود را در غزه ارائه می‌دهند.
12 ساعت پیش
پیرمرد 90 ساله ترکیه که خانه اش بالای کوه است، 35 سال پیش تله کابینی برای خودش ساخت که هنوز کار می کند.
12 ساعت پیش
وزارت امور خارجه ایالات متحده به قانون‌گذاران اعلام کرد که دولت قصد دارد میلیاردها دلار از بودجه تأمین مالی نظامی خارجی را به رژیم صهیونیسیتی اختصاص دهد.
12 ساعت پیش