روزهای خوب فوتبالی ام دوباره بازمی گردد؛

افشین: به فکر فوتبالم نه مدلینگ!

مهاجم فصل قبل فولادخوزستان می گوید به دنبال انتخاب درست و یک فصل خوب فوتبالی است.

آرش افشین، مهاجم رامهرمزی فصل قبل فولاد خوزستان در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره مراسم ازدواج کاوه رضایی گفت: بسیار مراسم با شکوهی بود و برای که کاوه وهمسرش آرزوی خوشبختی می کنم. جای بچه های استقلال در این مراسم خالی بود و فکر می کنم آنها می توانستند در مراسم ازدواج همبازی سابقشان حاضر شوند.من، کاوه و بختیار از فولاد باهم رابطه خوبی داشتیم و در استقلال نیز یک نیم فصل باهم بودیم.

افشین که یکی از شیک پوشترین فوتبالیست های ایران محسوب می شود در پاسخ به سوالی درباره اینکه ایا به حضور در حرفه مدلینگ فکر کرده نیز گفت: من به فکر فوتبالم نه مدلینگ و دیگر مسائل! تنها فکرم فوتبال است و اکنون تمریناتم را دنبال می کنم تا بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم.

وی افزود: در دو فصل قبل تصمیمات احساسی گرفتم و فرصت برای نمایش توانایی هایم نداشتم. من هنوز همان آرش افشین هستم و به هیچ وجه توانایی ام کمتر نشده است. مطمئنم که بازهم می توانم در تیم ملی حاضر باشم و تمام تلاشم را می کنم که ابتدا یک تصمیم خوب و سپس یک فصل فوتبالی فوق العاده را داشته باشم و فوتبالم را باز هم احیا کنم. من سابقه دوری کوتاه از فوتبال را داشته ام و با اعتماد و اعتقاد یک سرمربی به روزهای خوب فوتبالی بازگشته ام، مطمئنم امسال نیز این مهم اتفاق می افتد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان