ماهان شبکه ایرانیان

کادیلاک ظرف چهار سال هشت مدل جدید روانه بازار خواهد کرد

 این دیگر رازی بزرگ نیست که کادیلاک در حال خط و نشان کشیدن برای برندهای بزرگ (بخوانید آلمانی) لوکس‌ساز است. اما برای موفقیت، به طیف گسترده‌تری از محصولات نیاز خواهد داشت.

کادیلاک ظرف چهار سال هشت مدل جدید روانه بازار خواهد کرد

بر اساس یک گزارش، کادیلاک طرح‌هایی برای تولید هشت مدل جدید در خط تولید خود دارد و قرار است همه‌ی این مدل‌ها را تا سال 2021 روانه‌ی بازار کند. خبر جالب این‌که نیمی از این مدل‌ها از نوع کراس‌اوور هستند.

تولید مدل بسیار سودده اسکالید به عنوان یک شاسی‌بلند لوکس مجزا ادامه خواهد یافت؛ البته با سیستم تعلیقی پیچیده‌تر و پیشرانه‌هایی قدرتمندتر. با این حال، سایر مدل‌های خط تولید اسپرت-کاربردی، همگی بر مبنای ساختار بدنه‌ی یکپارچه با شاسی سواری مانند خواهند بود.

مجموعه‌ی XT1 (یا XT2) تا سال 2020 راهی بازار خواهد شد تا دنباله‌روی محبوبیت بی‌ام‌و X1 و مرسدس بنز GLA باشد. با این وجود، قبل از آن می‌توانیم در انتظار یک XT4 باشیم تا دنباله‌روی مدل‌ها X3 و GLC باشد. نسل بعدی XT5 که در سال 2021 عرضه خواهد شد، مدل‌های X5 و GLE را هدف قرار خواهد داد و مدل پرچم‌دار XT7 (یا XT8) در سال 2019 مقابل مدل آینده‌ی بی‌ام‌و X7 و مرسدس بنز GLS صف‌آرایی خواهد کرد.

اگر فکر می‌کنید این کافی نیست، کادیلاک برای تولید یک سری از خودروهای سواری جدید هم برنامه دارد که بیشتر آن‌ها سدان‌های چهاردر هستند. بر اساس برنامه‌ریزی کادیلاک، رقیب بی‌ام‌و سری یک سدان که نام آن CT1 یا CT2 است، در سال 2021 عرضه خواهد شد؛ البته قبل از آن، رقیب مرسدس CLA یعنی مدل CT3 در سال آینده روی خط تولید خواهد رفت. انتظار می‌رود مدل CT5 در سال 2019 جایگزین مدل CTS شود تا شکاف قبل از مدل CT6 را پر کند. مدل پرچم‌دار CT8 هم در سال 2021 عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود در طراحی خودروهای جدید کادیلاک از مدل‌های مفهومی اخیر این شرکت یعنی اسکالا، المیراژ و سی‌یل الهام گرفته شود. در حالی که در این طرح‌ها هیچ خودروی اسپرت اختصاصی در نظر گرفته نشده است؛ مطمئنا یک مدل کوپه و احتمالا حتی نسخه‌های کانورتیبل هم در آینده معرفی خواهند شد. اگر کادیلاک بخواهد در میدان رقابت با آلمان‌ها جدی ظاهر شود، به مدل‌های کابردی سری V بیشتری نیاز خواهد داشت.

این یک برنامه‌ی رؤیایی است که از اندیشه‌های یوهان دی نیشن نشأت گرفته است. این مدیر اهل آفریقای جنوبی که در سال 2014 سکان کادیلاک را در دست گرفت و دفتر مرکزی این شرکت را به نیویورک منتقل کرد، سابقه‌ی مدیریت در شاخه‌ی آمریکایی آئودی و همچنین اینفینیتی را در کارنامه دارد. انتظار می‌رود برنامه‌های بیشتری مانند طرح جدید و ابتکاری رزرو کادیلاک از سوی این خودروساز ارائه شود. اما مادامی که مدل‌های الکتریکی (شامل هیبرید و تمام‌برقی) مورد توجه باشند، آن‌ها به‌شدت به ابتکار عمل جنرال موتورز وابسته خواهند بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان
تبلیغات متنی