پیش بازی منچستریونایتد - لسترسیتی

دو تیم منچستریونایتد و لسترسیتی، امشب اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ پس از یک تابستان پرحاشیه، برای اولین بازی خود در لیگ آماده می‌شوند. مورینیو در طول تابستان، همواره به انتقاد از سیاست های تیمش در نقل و انتقالات پرداخت و بارها علیه مدیران باشگاه مصاحبه کرد. او مدعی شده بود که از لیست خرید 5 نفره او، تنها 1 نفر جذب شده است و از همین رو جنجال های بسیاری به وجود آمد. حال مورینیو و شاگردانش خود را برای فصلی دشوار آماده می‌کنند. در حالی که بسیاری معتقدند با شروع این جنجال ها، مورینیو فصل بد دیگری را پشت سر خواهد گذاشت، او و شاگردانش در تلاش هستند که خلاف این موضوع را به همگان اثبات کنند.

 

 

 

 

در آن سو لستر پس از یک فصل پرفراز و نشیب، با آمادگی برای این فصل در میادین حاضر خواهد شد. هر چند که امروز حضور چندین ستاره آنها در هاله ای از ابهام قرار دارد، ولی مطمئنا روباه‌ها برای کسب امتیاز راهی الدترافورد خواهند شد.

 

متی جیمز غایب لستر برای این بازی است و حضور جیمی واردی، هری مگوایر، جانی ایوانز، مدیسون و مندی هنوز مشخص نیست. در آن سو برای تیم مورینیو نیز عدم حضور ماتیچ، والنسیا، دالوت، روخو، هررا و رومرو قطعی است و مشخص نیست فلینی، لینگارد، یانگ، پوگبا، جونز و بیلی که اکثرا در جام جهانی حضور داشته اند، برای این بازی چگونه خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان