فصل سوم Stranger Things از Fletch الهام می‌گیرد

«اتفاقات عجیب» Stranger Things بیشتر از اینکه یک سریال تلویزیونی باشد، به ترکیبی از سکانس‌ها و اتفاقات مختلف شباهت دارد

«اتفاقات عجیب» Stranger Things بیشتر از اینکه یک سریال تلویزیونی باشد، به ترکیبی از سکانس‌ها و اتفاقات مختلف شباهت دارد. این سریال موفق شبکه‌ی نت‌فلیکس Netflix ژانر وحشت، ترکیبی از لحن‌ها و حال و هواهای مختلف است. فیلم‌نامه‌ی این ساخته‌ی برادران دافر Duffer Brothers ، از آثار اصلی ژانر وحشت دهه‌ی 80 میلادی برگرفته شده است.
تابه‌حال از آثار زیر در این سریال استفاده شده است: کمی از جان کارپنتر John Carpenter، مقدار زیادی از «گرگ‌نمایی آمریکایی در لندن» American Werewolf in London ، کمی هم از حال ‌و هوای ویدیو‌ی “تریلر” Thriller جان لندیس John Landis و کلی از کارهای استیون اسپیلبرگ Steven Spielberg و استیون کینگ Stephen King بی‌نظیر.
اما با توجه به گفته‌ی دیوید هاربر David Harbour بازیگر نقش جیم هاپر Jim Hopper، فصل سوم این سریال قرار است از کمدی Fletch ساخته‌ی سال 1985 با بازی چوی چیس Chevy Chase الهام بگیرد. هاربر اعتراف کرده است که انتخاب این فیلم با توجه به حال و هوای تاریک فصل سوم «اتفاقات عجیب» دور از انتظار است.
Fletch فیلم اکشن-کمدی به کارگردانی مایکل ریچی Michael Ritchie است که در آن چیس در نقش خبرنگاری در حال تهیه‌ی گزارش درگیر یک نقشه‌ی قتل پیچیده می‌شود.
به‌احتمال‌زیاد بازیگر جدید این سریال جیک بیوزی Jake Busey در نقش خبرنگاری از هاوکینز پست The Hawkins Post حال و هوای Fletch را وارد سریال خواهد کرد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی وینی من‌کوسو VINNIE MANCUSO در سایت www.collider.com می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان