طالع بینی هفتگی عشق (سوم تا دهم شهریور)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (سوم تا دهم شهریور)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

فروردین

بزرگ ترین درگیری فکری شما این هفته زمانی پیش می آید که می خواهید به ابراز علاقه و توجهی که یکی از همکاران به شما نشان می دهد فکر کنید و این که این فرد در حرفه خودتان است به شما انرژی می دهد. فقط مشکل اینجاست که می ترسید ایجاد رابطه عاطفی به شغلتان صدمه بزند. این نگرانی ها را دور بریزید و به اتفاقات خوبی که در راه است فکر کنید.

اردیبهشت

وقت تصمیم گیری است. یکی دو هفته است عشق سابقتان برگشته و از شما فرصت دیگری می خواهد. در دوراهی مانده اید که چه تصمیمی بگیرید. اما این هفته بالاخره تصمیم درست را می گیرید.

خرداد

درست است که این هفته در مسائل عاطفی همه چیز خوب پیش می رود اما کمی هم بدشانس هستید. ونوس سیاره عشق در طالع شما در حرکت است اما در نقطه مقابل پلوتو قرار گرفته است و همین باعث تحریک جنبه های بد شخصیتی شما در مسائل عاطفی و رابطه ای شما شده است. بیش از حد حس حسادت و مالکیت نسبت به او دارید مخفیانه موبایل و کامپیوتر او را چک می کنید. یا با فردی آشنا می شوید که می دانید برای زندگی شما دردسر ساز است اما باز هم جذب او می شوید.

تیر

قوه درک و خرد شما توسط محبوب ترغیب شده است و گفتگوهایی درباره موضوعات و مسائل مهم زندگی خواهید داشت. تنها مشکل و استرسی که دارید به مسائل خانوادگی مربوط می شود. محبوب نمی تواند کنترل مسائل مربوط به خانواده اش را رها کند و به قدری در این کار افراط می کند که برای شما نفرت انگیز است. نگران نباشید و از صحبت کردن با او در این زمینه نترسید.

مرداد

این هفته هفته روشنایی است شاید هم هفته پایان دادن. اگر در رابطه هستید محبوب خبرهای چندان خوبی در رابطه با مسائل مالی ندارد. به عنوان مثال با وامی قرار بود بگیرید موافقت نشد یا این که شغلش را از دست داده و مجبور است چند وقتی از نظر مالی به شما تکیه کند. خوشبختانه در وضعیتی هستید که توانایی کمک کردن به او را دارید. ماه کامل در هشتمین خانه اشتراک گذاری طالعتان عمق احساس و صمیمیت شما را برملا می کند و هیچ چیزی کمتر از یک رابطه عاطفی و روانی عمیق شما را راضی نمی کند.

شهریور

این هفته خورشید وارد نشانه شما شده و زندگی شما را از جنبه های متفاوتی روشن کرده است. طوری می درخشید که به چشم همه جذاب می رسید. زمانی که خورشید با زحل در خانه رومنس طالعتان مواجه می شود فرصت این که با فردی کوچک تر یا بزرگ تر از خودتان آشنا شوید پیش می آید. این فرد ارزش آشنایی دارد. اگر در رابطه هستید روابط عاطفی عمیقی برقرار خواهید کرد.

مهر

در رابطه با یک موقعیت خانوادگی با هم به توافق نمی رسید و همین باعث می شود نتوانید کار درست را انجام دهید. در عوض به دنبال این هستید که حرف خودتان را به کرسی بنشانید. این مشکل سلامت رابطه شما را به خطر انداخته است پس قبل از هر کاری خوب فکر کنید.

آبان

ماه کامل در بخش رومنس طالعتان اتفاقات خوبی را به زندگی عاشقانه شما دعوت می کند. زندگی شیرینی دارید و شادی و شیرینی آن همچنان ادامه دارد. هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند شیرینی این زندگی را از شما بگیرد و شما را ناامید کند. البته ماه کامل علاوه بر روشنایی، به پایان نیز مرتبط است. اگر با فردی در ارتباط هستید که گرفتار یک عادت ناسالم است تمام رویاهای رمانتیکی که در سر پرورانده بودید را فراموش می کنید.

آذر

زندگی عاشقانه شما این هفته گرفتار بی نظمی و هرج و مرج شده است. مریخ بدون هیچ حرکتی به عقب یا جلو در بخش رومنس طالعتان مانده است و در نتیجه به خشم و واکنش غلط در برابر مسائل منجر می شود. این هفته زندگی عاشقانه شما پر از این اتفاقات است. اگر می توانید با آرامش اجازه ندهید هرج و مرج وارد زندگی تان شود.

دی

بزرگ ترین مشکل شما در زندگی عاشقانه این است که با فردی آشنا شده اید که دوست ندارید او را به دیگران معرفی کنید. همیشه دوست داشتید با فردی آشنا شوید که به او و موفقیت هایش افتخار کنید. اما با فردی آشنا شده اید که هدف خاصی در زندگی ندارد و از خودتان می پرسید که چرا با او آشنا شده اید زیرا او فرد مناسب شما نیست.

بهمن

زندگی عاشقانه شما به سمت مسیر درستی می رود و به موفقیت بزرگی نزدیک هستید. این هفته همه چیز در حال اصلاح و بهبودی است پس لازم است کمی صبور باشید. در رابطه با تمام مسائل با محبوب گفتگو می کنید و دیگر گرفتار آن احساس سردرگمی نمی شوید.

اسفند

این هفته هیچ چیزی به جز رابطه برایتان مهم نیست. با ورود خورشید به خانه روابط طالعتان روشنایی را به رابطه می تابانید. تمام تلاشتان را برای حمایت از رابطه می کنید و تمام تمرکزتان روی ایجاد حس خوب در محبوب است. خوشحال باشید چون تمام این رفتارها و تلاش ها متقابلا از طرف محبوب جبران می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان