یواخیم لوو امروز فهرست جدید مانشافت را اعلام می‌کند

نامزدهای جدید دعوت به تیم ملی فوتبال آلمان

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان امروز چهارشنبه فهرست بازیکنان تیم ملی آلمان برای دو بازی مقابل فرانسه و پرو که روزهای ششم و نهم سپتامبر برگزار می‌شود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی بزرگ آلمان در جام جهانی روسیه به نظر می‌رسد چندین فوتبالیست جوان آلمانی که در جام جهانی تیم ملی آلمان را همراهی نمی‌کردند این بار فرصت خواهند یافت تا خود را به کادر فنی مانشافت ثابت کنند. اشپورت1 به بررسی تعدادی از این بازیکنان جوان که احتمال دعوت شدن‌شان به تیم ملی آلمان بالا است پرداخت.


لروی سانه بازیکن 22ساله‌ی منچسترسیتی مهمترین نامزد دعوت شدن به تیم ملی آلمان است. عدم دعوت این وینگر سریع توسط یواخیم لوو برای حضور در جام جهانی روسیه از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان یکی از اشتباهات بزرگ او معرفی شده است. سانه در یکی از بهترین تیم‌های دنیا (منچسترسیتی) زیر نظر یکی از بهترین مربیان دنیا بازی می‌کند.


تیلو کهرر که تابستان امسال با قراردادی به ارزش 37 میلیون یورو از شالکه به پاری سن ژرمن منتقل شده و در فصل جاری در کنار نیمار بازی خواهد کرد. او به عنوان گران‌قیمت‌ترین مدافع بوندس‌لیگا یکی از نامزدهای جدی دعوت شدن به تیم ملی آلمان خواهد بود.


جاناتان تا بازیکن بایر لورکوزن با 192 سانتی‌متر قد و 92 کیلوگرم وزن در محوطه‌ی جریمه همچون ستونی است که کمتر کسی می‌تواند از پس او برآید. جاناتان تا در باشگاهش بایر لورکوزن به عنوان دفاع وسط بازی می‌کند و یکی از بهترین بازیکنان این باشگاه است. مهاجمین بوندس‌لیگا می‌دانند که عبور از تا یا گرفتن توپ از او چقدر دشوار است.


سرژ گنابری بازیکن بایرن مونیخ که از هوفنهایم به این غول فوتبال آلمان منتقل شده یکی از ستاره‌های نوظهور فوتبال آلمان به حساب می‌آید. او در ترکیب بایرن در رقابت با بزرگانی مثل روبن و ریبری موفق عمل کرده و توانسته خود را به یکی از بازیکنان مهم بایرن مونیخ تبدیل کند. گنابری با سرعت در حال پیشرفت بوده و انتظار می‌رود توسط لوو به تیم ملی آلمان دعوت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان