کریمی: با بدشانسی نتوانستم در روز تولدم گل بزنم

هافبک چپ سپیدرود می گوید شرایط این تیم نسبت به قبل بسیار بهتر شده است.

یعقوب کریمی در این باره به "ورزش سه" گفت: شرایط تیم بهتر شده است. بعد از تعطیلی امیدوارم به هماهنگی کامل برسیم و بتوانیم نتایج ضعیف اول فصل را جبران کنیم.

او در مورد نیمکت نشینی اش در ابتدای بازی با صنعت نفت آبادان هم گفت: نظر علی آقا است و من با صلاحدیدی ایشان از دقیقه 65 به زمین آمدم و  تلاش کردم ولی با بدشانسی نتوانستیم برنده بازی باشیم.
هافبک سپیدرود در مورد ضربه زیبایی که در اوایل حضورش در زمین زد هم گفت: این هم از شانس بد من بود چون دوست داشتم در روز تولدم گل بزنم و به همسرم تقدیم کنم اما نشد. اگر دروازه بان صنعت نفت کمی قدش کوتاه تر بود توپ مستقیم وارد دروازه شده بود.


او در مورد درخشش در بازی با صنعت نفت و حضور در ترکیب اصلی سپیدرود در بازی های بعدی هم گفت: من همه تلاشم را می کنم تا بتوانم مثمر ثمر باشم و بتوانم نظر علی آقا را جلب کنم. شک ندارم با حضور آقای کریمی به روزهای اوج برمی گردم و به تیم ملی دعوت می شوم.

یعقوب کریمی در مورد بازی هفته بعد تیمش برابر پرسپولیس هم گفت: استراحت مان در برهه خوبی است و تمام تلاشم را می کنم در این چند روز تعطیلی از نظر بدنی به شرایط ایده آل برسم. مطمئن هستم در این فصل ناکامی های من تمام می شود و دوباره به تیم ملی دعوت می شوم.


او در مورد شانس بقای سپیدرود در لیگ برتر هم گفت: صد در صد می ماند. تماشاگران خوبی داریم و من پیرمرد 80 ساله را دیده ام که ما را تشویق می کند. تنها تیمی هستیم که حتی وقتی خوب نتیجه نمی گیریم هواداران ما را تشویق می کنند و مطمئن هستم سهمیه رشت را در لیگ برتر حفظ می کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان