کونته و مونتلا، گزینه های احتمالی جانشینی سرمربی رم

باشگاه رم ، آنتونیو کونته و وینچنزو مونتلا را به عنوان جانشین‌های احتمالی اوزه بیو دی فرانچسکو زیر نظر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رم ضعیف ترین شروع 6 سال اخیرش را تجربه می‌کند و از همین رو، دی فرانچسکو تحت فشار قرار دارد. او فصل گذشته با رم به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد ولی به نظر می‌رسد نتایج ضعیف این فصل باعث شده تا او به درهای خروج باشگاه نزدیک تر شود.

 

وبسایت کالچومرکاتو مدعی شد که شرایط برای او در پایتخت ایتالیا دشوار شده و از همین رو، باشگاه رم دو گزینه را برای جانشینی اش زیر نظر دارد. اولین گزینه، سرمربی سابق یوونتوس و چلسی است که در ابتدای تابستان از هدایت آبی های لندنی کنار گذاشته شد و فعلا هدایت تیمی را برعهده ندارد. او با یووه موفق شد سه قهرمانی سری آ کسب کند و آمار درخشانی در ایتالیا دارد.

 

 

 

 

اما گزینه بعدی، سرمربی سابق میلان است که پس از ترک نیمکت سویا در پایان فصل گذشته، هنوز هدایت تیمی را برعهده نگرفته است. مونتلا سابقه بازی برای رم را در کارنامه اش دارد و 80 گل نیز برای این تیم در سری آ به ثمر رسانده است. او همچنین در نیم فصل دوم فصل 11-2010 نیز هدایت تیم سابقش را برعهده داشت.

 

با این حال دی فرانچسکو تاکید کرده که حداقل چندین هفته دیگر مربی رم باقی خواهد ماند و باید دید که در نهایت تصمیم سران آمریکایی رم چگونه خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان