اشپورت۱: آلمان به فرانسه هم ببازد، لوو ماندنی است

پایگاه ورزشی آلمانی اشپورت۱ با انتشار گزارشی مدعی شد که حتی اگر تیم ملی آلمان روز سه‌شنبه در مقابل فرانسه یک شکست تحقیرآمیز دیگر را تجربه کند، فدراسیون فوتبال این کشور یواخیم لوو را اخراج نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اشپورت1 با اشاره به توییت منتشرشده از طرف فلورین پلاتنبرگ روزنامه‌نگار ارشد این رسانه که اخبار تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ را پوشش می‌دهد، محتوای توییت را تایید کرد.


آقای پلاتنبرگ در توییت خود نوشته بود:" با توجه به اطلاعاتی که اشپورت1 بدست آورده حتی اگر مانشافت در مقابل فرانسه با یک فاجعه‌ی دیگر روبرو شود به لوو اجازه می‌دهند کارش را در تیم ملی ادامه دهد. اما چرا؟ به یک دلیل خیلی ساده: فدراسیون فوتبال آلمان هیچ پلن ب یا برنامه‌ی جایگزین دیگری در اختیار ندارد و نمی‌خواهد در تیم ملی آشوب به پا شود".


این گزارش اشپورت1 به سخنان اخیر راینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان معنای جدیدی می‌دهد. گریندل بعد از شکست سنگین آلمان در مقابل هلند خواستار همبستگی پشت سر تیم ملی شده بود و به صورت غیرمستقیم از لوو حمایت کرده بود. آقای گریندل گفت:" همه می‌دانستیم که بعد از جام جهانی تیم ملی در مسیر خود با موانع و شکست‌هایی روبرو خواهد شد. حالا مهم این است که کنار هم بایستیم و چه درون زمین و چه بیرون از زمین مثل یک تیم واحد عمل کنیم".


اما برخی رسانه‌های ورزشی در آلمان معتقدند هدف آقای گریندل از این درخواست همبستگی دور کردن افکار عمومی از واقعیتی است که این روزها فوتبال آلمان را زمینگیر کرده. ناتوانی در مدیریت چه در کادر فنی تیم ملی و چه در ریاست فدراسیون و شخص آقای گریندل و اینکه هیچ مرجعی نیست که این مدیران ناتوان را به دلیل ناتوانی‌شان مورد مواخذه قرار بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان