لوتار ماتیوس:

هیچ باشگاهی برای کین بهتر از رئال نیست

در یکی دو سال اخیر، همواره شایعاتی مبنی بر علاقه رئال برای جذب هری کین شنیده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که البته تاکنون رخ نداده و کین به تاتنهام وفادار مانده است. ستاره اول تیم ملی انگلیس، اخیرا قراردادش را تا سال 2024 با تاتنهام تمدید کرده؛ با علم بر اینکه رئال سخت به دنبال اوست.

از نگاه لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان، کین بهتر است که لیگ برتر و تاتنهام را به مقصد رئال ترک کند.

او در ستون خود در نشریه سان نوشت:« سوال اینجاست که آیا کین قصد ترک تاتنهام، لیگ برتر و انگلیس را دارد؟ او هرگز تاتنهام را به مقصد تیمی دیگر در انگلیس ترک نخواهد کرد؛ چرا که رابطه او با تاتنهام بسیار خاص است. من می دانم که او عاشق تاتنهام است و این را وقتی در مورد باشگاه حرف می زند، متوجه می شوید.

او می تواند همه دوران فوتبالش را در تاتنهام بماند، همه رکوردها را جابه جا کند و به بزرگترین فوتبالیست باشگاه تبدیل شود اما جدایی از تاتنهام نیز می تواند چالش جذابی برایش باشد. اگر قرار به رخ دادن این اتفاق باشد، باید خیلی زود دست به کار شود.

الان او 25 ساله است و تا 27 سالگی می تواند راهی یک لیگ دیگر شود. در غیر این صورت غیرممکن خواهد بود. اگر تصمیم او جدی باشد، باید به رئال برود. هیچ باشگاهی باشکوه تر از رئال در دنیا نیست و بهترین تیم برای کین خواهد بود. اگر او به رئال برود، همه هواداران تصمیمش را درک خواهند کرد و کسی آزرده خاطر نمی شود.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان