بنابر آمار ارائه شده در رویداد Kantar World Panel، دیوایس های iOS اپل روز به روز سهم بیشتری از بازار ایالات متحده می یابند و فاصله خود را با دستگاه های مبتنی بر اندروید کمتر می کنند. در حالی که اندروید کماکان سهم بیشتر 55.9 درصدی را از بازار دستگاه های هوشمند این کشور در اختیار دارد، اپل اخیراً توانسته فاصله خود را کمتر کرده و سهم سیستم عاملش را به 42 درصد برساند. این آمار طی سه ماه اخیر (تا فوریه 2017) و در قیاس با همین بازه زمانی طی سال گذشته میلادی به دست آمده اند.
با وجود این پیشرفت در ایالات متحده، به نظر می رسد که در پس زمینه اوضاع چندان مساعد نبوده و اپل برخی بازارها، مانند بازار چین که شاهد کاهش 8.9 درصدی سهم iOS طی بازه زمانی یک ساله بوده را از دست می دهد؛ و در همین حین، سهم اندروید تا 9.3 درصد افزایش یافته است. این موضوع سبب شده تا پلتفرم اندروید حالا 86.4 درصد از بازار چین و iOS تنها 13.2 درصد از بازار سرزمین اژدهای سرخ در اختیار داشته باشند؛ این کمترین سهم اپل از بازار چین طی سه سال اخیر به شمار می رود.
این وضعیت در ژاپن نیز تفاوت چندانی ندارد و اپل سهم زیادی را در این منطقه از دست داده است؛ در استرالیا هم پلتفرم اندروید با سرعت بیشتری نسبت به iOS دچار رشد می شود.
گفتنی است که پیش از این، گزارش هایی مبنی بر برتری سامسونگ در برابر اپل در زمینه فروش اسمارت فون ها طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی به گوش رسیده بود، اما باید دید که فروش گلکسی اس 8 تا چه حد روی فروش نهایی و وضعیت بازار تاثیر خواهد گذاشت. در پایین، آمار مربوط به سهم اندروید و iOS در بازارهای مختلف قابل مشاهده است.
محل تبلیغ شما (یک ماهه 90 هزار تومان - جهت هماهنگی کلیک کنید )
منبع اخبار دیسکاور استادورک
استروئید
لوازم ورزشی
فیلمبرداری از همایش
سایت نازبو
بدلیجات عمده
오피스타
Chiropractor
دوربین مداربسته سیم کارتی
تجارتخانه آراد برندینگ
ปั้มไลค์
قلیان کارمانیا
باربری در مناطق مهم تهران
آمبولانس خصوصی شهریار
تیشرت مردانه
SMM Center
خرید قسطی لپ تاپ
پارکت لمینت
کفپوش وینیفلکس
کفپوش پی وی سی
کاغذ دیواری ارزان
کاغذ دیواری ساده
کاغذ دیواری مشکی
مبل
تزریق ژل آلت
باحال مگ
cyprus-newlife
Cyprus کجاست
سیگنال ارز دیجیتال
سیگنال فیوچرز