ایوانکا ترامپ؛ ۲۰ نکته جالب در مورد زندگی و کار

ماه هاست که دونالد ترامپ به طور رسمی به عنوان رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مشغول به کار شده و به محض ورود به کاخ سفید مردم می خواستند در مورد او و نزدیکانش چیزهای بیشتری بدانند. در میان نزدیکان دونالد ترامپ همواره دختر بزرگ تر او، ایوانکا، بیشتر از همه مورد توجه عموم مردم و رسانه ها بوده است.

20 نکته جالب در مورد زندگی ایوانکا ترامپ که باید بدانید

ماه هاست که دونالد ترامپ به طور رسمی به عنوان رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مشغول به کار شده و به محض ورود به کاخ سفید مردم می خواستند در مورد او و نزدیکانش چیزهای بیشتری بدانند. در میان نزدیکان دونالد ترامپ همواره دختر بزرگ تر او، ایوانکا، بیشتر از همه مورد توجه عموم مردم و رسانه ها بوده است.

ایوانکا دومین فرزند ارشد دونالد ترامپ در میان 5 فرزند او است و تمام عمرش را زیر ذره بین رسانه ها گذارنده است. او  کسب و کار خود را راه اندازی کرده و در مدیریت امپراطوری اقتصادی پدرش نیز نقش بسزایی دارد. اما نکات جالب بسیاری در مورد این زن زیبا و جاه طلب و مادر سه فرزند هست که قصد داریم در این مقاله به تعدادی از آن ها اشاره داشته باشیم.

 

1- ایوانا ماری ترامپ

338EF08700000578-3559927-image-m-95_1461689898706-w700

در 7 آوریل 1977 دونالد ترامپ و ایوانا زلنیچکووا در یک مراسم بسیار باشکوه با هم ازدواج کردند. ایوانا اهل جمهوری چک بوده و قبل از آشنایی با ترامپ نیز ازدواج های ناموفق دیگری داشت اما خود را از هر لحاظ در شان دونالد ترامپ می دید. به دلیل ثروت و قدرت دونالد ترامپ، این دو در دهه ی 1980 بسیار مورد توجه مردم و رسانه های شهر نیویورک قرار داشتند. در نهایت ایوانا به عنوان مشاور ترامپ در بخش طراحی داخلی شرکت وی مشغول بکار شده و حتی در طراحی و ساخت برج ترامپ نیز دخالت داشت.

 

 2- ایوانکا در مرکز توجه رسانه ها

151013-ivanka-trump-gallery-tennis-gty-1160-w700

ایوانکا ماری ترامپ در سال 1981 در شهر نیویورک به دنیا آمد. وی به عنوان فرزند دو تن از ثروتمندترین و قدرتمندترین زوج های کشور و جهان وی هیچگاه کمبودی را احساس نمی کرد. در ماه های گرم سال ایوانکا دوران تعطیلات را در کشور چک و در کنار مادر بزرگش می گذراند. ایوانکا دوران دبستان خود را در مدرسه ی چاپلین در منهتن آغاز کرد اما زمانی که ایوانکا 10 سال داشت پدر و مادر وی به دلیل مشکلات خانوادگی از هم جدا شدند و این موضوع به طور کلی زندگی ایوانکا را تحت تاثیر قرار داد.

 

3- مزاحمت های روزنامه نگاران و آسیب روحی ایوانکا

03-ivanka-trump-story-w700

در همان دوران کودکی به لطف روابط نامشروع ترامپ با یک بازیگر به نام مارلا ماپلز، وی و پدر و مادرش بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفتند. بدین ترتیب ایوانکا نیز در مورد رسوایی اخلاقی پدرش اذیت می شد. وقتی که او 10 ساله بود بسیاری از روزنامه نگاران مجلات زرد در خارج از مدرسه به او نزدیک شده و از او سوالاتی شرم آور در مورد رابطه پدرش با مارلا ماپلز می پرسیدند. این موضوع به شدت باعث رنجش و ناراحتی ایوانکای خردسال شده بود.

 

4- دوران نوجوانی ایوانکا

558d54800efd74cd0d4eeb989cd160e8-w700

ایوانکا روز به روز شباهت بیشتری به پدرش پیدا می کرد و در سن 15 سالگی وارد مدرسه ای شبانه روزی به نام «چوت روزماری هال» در والینگفورد ایالت کنتیکت شد. وی از  این مدرسه ی شبانه روزی به عنوان «زندان» یاد کرده و به دوستانش که در نیویورک زندگی شادی داشتند حسادت می کرد.

 

5- تصویر ایوانکا بر روی مجله ی سونتین (Seventeen)

05-ivanka-trump-story-w700

در سن 15 سالگی عکس ایوانکا بر روی جلد مجله ی سونتین به چاپ رسید و پس از آن به کار مدلینگ و تبلیغات در شرکت های فعال در حوزه ی مد مانند تامی هیلفیگر و ساسون جینز پرداخت. وی به سرعت در این زمینه پبشرفت کرده و خیلی زود به عنوان مدل در شرکت های معروفتری مانند ورساچی و تیری ماگلر مشغول به کار شد. در همان دوران تصاویری از وی بر روی مجلاتی مانند فوربس، گلف مگزین، اَونیوو، اِلی و هارپرز بازار نقش بسته بود.

 

6- اجازه ی والدین برای فعالیت در حوزه ی مدلینگ

2C25F99400000578-3229289-image-a-4_1441894595341-w700

البته پدر و مادر وی علاقه ی زیادی به اینکه ایوانکا مدلینگ را به عنوان حرفه ی خود انتخاب کند نداشتند. در سال 1997 دونالد ترامپ در مصاحبه ی خود با روزنامه ی نیویورک تایمز عنوان کرد که ایوانکا تنها در صورتی که مسئولان مدرسه ی شبانه روزی اش به وی اجازه دهند می تواند در زمینه ی مدلینگ فعالیت کند و تنها تا زمانی که این کار به درس او صدمه ای وارد نکند.

 

7- ادامه ی فعالیت در حوزه ی مدلینگ

2C25F9AD00000578-3229289-Making_an_entrance_Ivanka_Trump_33_looks_absolutely_stunning_in_-m-13_1441894921055-w700

اما در نهایت وی بعد از اتمام دوران دبیرستان از کار مدلینگ کناره گیری کرد و دیگر مدل ها را با الفاظ زشتی مورد خطاب قرار داده و به شدت از آن ها انتقاد کرد. بعد از پایان دوران دبیرستان، ایوانکا وارد کالج تجارت وارتون شد و با رتبه ی ممتاز فارغ التحصیل گردید. بعد از فارغ التحصیلی، وی استعداد خود را در زمینه ی املاک به کار گرفت. ایوانکا با این کار قصد داشت برای خود کسب و کاری جداگانه ساخته و از زیر سایه ی پدرش بیرون بیاید.

 

8- ایوانکا زنی موفق در حوزه ی تجارت

2d88699c2a9f480827ba6205ac042de2-w700

اما بعد از مدتی بار دیگر وارد فعالیت های تجاری خانواده اش شد. در سال 2006 او به عنوان مشاور دونالد ترامپ در زمینه ی توسعه ی املاک در سازمان ترامپ مشغول به کار شد. وظیفه ی اصلی او توسعه ی هتل های زنجیره ای ترامپ در سطح جهان، کار بر روی طراحی داخلی این هتل ها و خرید و فروش املاک بود. این موضوع بدان معنا نیست که وی کسب و کار شخصی خودش را نداشت زیرا وی همزمان به فعالیت های اقتصادی مجزای خود نیز ادامه می داد.

 

9- خط تولید لباس ایوانکا ترامپ

09-ivanka-trump-story-w700

ایوانکا چندین کسب و کار تجاری شخصی خودش را دارد. برخی از این کسب و کارها در حوزه ی طراحی لباس، کفش، کیف زنانه، کفش بچگانه و جواهرات است. همچنین وی مدیر مسئول یک وبسایت در حوزه ی سبک زندگی بوده که با نوشتن مقالات در حوزه ی مختلفی از مد و بچه داری تا مشاوره شغلی و غیره به زنانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند مشاوره می دهد. البته وی عنوان کرده است که آرزوی او راه اندازی یک هتل مجلل متعلق به خودش در شهر لندن است.

 

10- ایوانکا دختری که ثروتمند به دنیا آمد

9fb8c6d507cd88c1a873db35f578f353-w700

ایوانکا همواره در اداره ی کسب و کار خانوادگی اش به پدرش کمک کرده و وارث خوبی برای امپراطوری وی بوده است. وی در سال 2003 در یک فیلم مستند به نام «بورن ریچ» (Born Rich) ظاهر شده و تصاویری از اتاق خواب دوران نوجوانی اش که دیوارهایش پوشیده از پوستر گروه های موسیقی «پویزن» (Poison) و «ماتلی کرو» (Motley Crue) بود را به دوربین نشان داد. ایوانکا در این مستند چنین گفت: ” مهم نیست که در مورد والدینم چه چیزهایی می شنوم،یا در مورد خانواده ام، برایم مهم نیست که چه چیزهایی در مورد آن ها می خوانم، واقعیت این است که من به جزیی از خانواده ی بزرگ ترامپ بودن افتخار می کنم”. چندین سال بعد از این مصاحبه ایوانکا با مرد رویاهایش آشنا شد.

 

11- جارد کوشنر مرد رویاهای ایوانکا

11-ivanka-trump-story-w700

جارد کوشنر، شوهر ایوانکا ترامپ، از نظر ایوانکا شباهت بسیاری به پدرش داشت. او نیز یک کارآفرین موفق بوده و از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده بود. جارد فرزند یکی از غول های املاک ایالت نیوجرسی به نام چارلز کوشنر بوده و پدر او نیز همانند دونالد ترامپ از همان دوران نوجوانی پسرش را با دنیای تجارت آشنا کرده و حتی هنگامی که وی مشغول تحصیل در دانشگاه هاروارد بود نیز اسناد مالی شرکت های خود را برای وی می فرستاد تا به آن ها رسیدگی کند. امروزه جارد کوشنر خود در حوزه ی املاک فعالیت چشمگیری داشته و مالک روزنامه ی «نیویورک آبزرور» (New York Observer) است.

 

12- ناهار کاری با جارد کوشنر

jared-kushner-ivanka-trump-w700

در سال 2007، ایوانکا و جارد برای مذاکره در مورد همکاری بین شرکت های ترامپ و کوشنر در حوزه ی املاک با هم صحبت کرده و با هم یک ناهار کاری خوردند. تنها بعد از چندین دقیقه صحبت کردن این دو حس کردند به هم علاقمند شده اند و خیلی زود با هم نامزد شدند. ایوانکا اولین قرار خود با جارد را «بهترین معامله ای که تاکنون کرده بودیم» عنوان می کند. این ملاقات تجاری نتایج بسیار خوبی برای هر دوی آن ها در پی داشت اما مشکلاتی نیز بود که باید هر چه سریع تر آن ها را از سر راه خود برمی داشتند.

 

13- عروسی غیر معمول

13-ivanka-trump-story-w700

والدین جارد کوشنر یهودی هایی بسیار معتقد بودند و زیاد علاقه نداشتند که پسرشان با یک دختر غیر یهودی ازدواج کند حتی اگر به اندازه ی ایوانکا ترامپ نیز مشهور و ثروتمند باشد. اما ایوانکا و جارد بر ازدواجشان اصرار داشته و به برنامه ریزی های خود برای برپایی مراسم ازدواج ادامه می دادند. در نهایت ایوانکا با گرویدن به یهودیت در سال 2009 مانع اصلی ازدواجش با جارد را از سر راه برداشته و موافقت والدین وی را بدست آورد.

 

 14- خانواده ی جدید ایوانکا

3C0F0B1B00000578-4111012-image-a-12_1484171818660-w700

امروزه او و جارد سه فرزند بسیار زیبا دارند: آرابلا 5 ساله، جوزف 2 ساله و تئودور که تنها 4 ماهه است. این دو با وجود سه فرزند و کسب و کار شلوغی که دارند باز هم برای همدیگر و خانواده ی خود احترام زیادی قائل بوده و سعی می کنند بیشتر وقت خود را با هم بگذرانند. برای مثال آن ها هر هفته یک شب جلسه ای بسیار مفصل برگزار کرده و در مورد آینده ی کاری و خانوادگی خود تصمیم گیری می کنند. با این وجود آن ها از کسب و کار شلوغ خود نیز غافل نشده اند.

 

15- ایوانکا و جارد به کار خود اهمیت زیادی می دهند

ivanka_jared-w700

بر اساس گفته های کسانی که این دو را خوب می شناسند، ایوانکا و جارد به فعالیت های اقتصادی خود بسیار اهمیت می دهند. حتی ایوانکا ادعا کرده از این که برخی اوقات شوهرش تا دیروقت در محل کارش حاضر است خوشحال بوده و لذت بخش بودن این کار را درک می کند. نکته ی جالب این که وقتی هر دو در خانه هستند نیز در کنار هم نشسته و با استفاده از لپ تاپهایشان به کارهای تجاری خود رسیدگی می کنند.

 

16- ایوانکا حامی برای دونالد ترامپ

Trump-Ivanka-awkward-shoulder-rub-creepy-w700

ایوانکا از همان اوایلی که پدرش رقابت برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را آغاز کرد در کنار وی بوده است. وی خواسته یا ناخواسته از تمامی دیدگاه های سیاسی، اقتصادی، مهاجرتی و حوزه ی سلامت پدرش دفاع کرده اما هیچکدام از این دفاعیات به اندازه ی حمایت او از دیدگاه های پدرش در مورد زنان و نحوه ی رفتار با آنان سرو صدا نکرده است.

 

17- علاقه ی شدید دونالد ترامپ به دخترش

17-ivanka-trump-story-w700

در سال 2007 دونالد ترامپ عنوان کرد که آن قدر دخترش را دوست دارد که دلش می خواهد زنی مانند وی داشته باشد. اما ایوانکا این موضوع را یک شوخی دانسته و ادعا کرده که این گفته ها از علاقه ی پدرش به وی نشات می گیرد. همچنین وی بارها ادعا کرده که پدرش دیدگاه مناسبی نسبت به زنان داشته و از آن ها حمایت می کند و تصویری که رسانه ها از وی ساخته اند کاملا غیرواقعی است.

 

18- رسوایی بزرگ و تحریم محصولات ایوانکا

ivanka-trump1-w700

در سال 2016 یک فایل صوتی منتشر شد که در آن دونالد ترامپ می گوید که همواره به بدن زنان زیبا دست زده و از آن جایی که پولدار بوده کسی از وی شکایتی در این مورد نکرده است. اما این بار نیز ایوانکا مانند دفعات قبل به دفاع از پدرش پرداخت. همین موضوع باعث شد که بسیاری از طرفداران ایوانکا از وی آزرده خاطر شوند و برای نشان دادن ناراحتی خود محصولات او را تحریم کردند. او در دوران رقابت های انتخاباتی به طور مستقیم در کمپین های تبلیغاتی دخالت نداشت شاید به این دلیل که در طرف دیگر ماجرا نیز یکی از دوستان نزدیک وی قرار داشت.

 

19- ارتباطات دوران کودکی

gallery_5_3

ایوانکا ترامپ و چلسی کلینتون (فرزند بیل و هیلاری کلینتون) از دوران کودکی با هم دوست بودند. این دو به عنوان فرزندان خانواده های متمول و قدرتمند شباهت های بسیاری با هم داشتند و از نزدیک با هم آشنا بودند. علاوه بر این شوهران این دو نیز با هم آشنایی داشتند و هر دو زوج هرازگاهی با هم ملاقات می کردند. دوستی آن ها حتی قبل از این که ترامپ و کلینتون وارد رقابت های انتخاباتی شوند نیز مشهود بود.

 

20- دوستان دیروز، رقیبان امروز

20-ivanka-trump-story-w700

به نظر می رسد که وقتی پای سیاست به میان بیاید دوستی رنگ می بازد. از زمانی که رقابت های انتخاباتی شروع شد ایوانکا و چلسی تصمیم گرفتند که دستکم در ملاء عام با هم دیدار نکنند تا در رقابت های انتخاباتی والدینشان که در نبردی سخت با هم بودند خللی ایجاد نشود. البته خوشبختانه این موضوع دیگر خاتمه یافته و بعد از پیروزی ترامپ این دو بار دیگر ارتباطات علنی شان را با هم آغاز کرده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان