فروش ویژه جک S۳ با قیمت قطعی آغاز شد + جدول

کرمان موتور از آغاز طرح فروش با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری برای محصول جک اس ۳ و با شرایط ویژه خبر داد

فروش ویژه جک S3 با قیمت قطعی آغاز شد + جدول

کرمان موتور از آغاز طرح فروش با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری برای محصول جک اس 3 و با شرایط ویژه خبر داد.
کرمان موتور در این طرح کراس اوور جک اس 3 را با قیمت قطعی 161 میلیون تومان عرضه خواهد کرد. این طرح که در دو مدل پیش فروش تسهیلاتی و فروش اقساطی عرضه می شود به مدت محدود در جریان خواهد بود. برای خرید در قالب طرح پیش فروش تسهیلاتی 24 میلیون تومان از خریداران دریافت می شود ضمن اینکه در طرح فروش اقساطی پیش پرداخت 66 میلیون تومانی به عنوان پیش پرداخت اولیه در نظر گرفته شده است.

البته با توجه به محدودیت های ایجاد شده در سقف خرید، جهت رفاه حال مشتریان گرامی کرمان موتور مبلغ نقد پیش پرداخت ثبت نام های اقساطی به کمتر از 500،000،000 ریال کاهش و ما به التفاوت آن به مبلغ چک شش روزه اضافه گردید.

در این طرح فروش ویژه، کرمان موتور تحویل کراس اوور جک اس 3 را 30 روز در نظر گرفته است که معمولا 30 روز کاری خواهد بود و جمعه و پنج شنبه در آن محاسبه نمی شود.
پیشرانه جک S3 نمونه‌ی تنفس طبیعی 1/5 لیتری است. طبق معمول خودروهای چینی با این نوع پیشرانه، قدرت 111 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن‌ متر تولید می کند. بیشترین قدرت در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور 3500 تا 4500 دور بر دقیقه حاصل می‌ شود که ارقام نسبتا خوبی است.

جک اس 3

بعضی امکانات جک S3، مثل نمایشگر 7 اینچی لمسی، سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه‌ های USB و AUX، امکان ارتباط تلفن همراه از طریق بلوتوث، شارژر 12 ولت و سیستم ناوبری ماهواره‌ ای، درهمه‌ ی مدل ‌ها وجود دارد. به نظر می‌ رسد آپشن‌ های ثابت این خودرو، آینه ‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، فرمان برقی، چراغ‌ های اتوماتیک جلو، روشنایی روز (DAYLIGHT) با LED ، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی، یخ‌ زدای شیشه عقب، رینگ‌ های 15 اینچی و چهار شیشه ‌ی برقی را شامل می‌ شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان