اسکارلت یوهانسون، پردرآمدترین بازیگر زن سال ۲۰۱۸

یوهانسون در لیست ۱۰ بازیگر زن پردرآمد سال ۲۰۱۷ نبود، و درآمد هنگفت او مدیون ایفای نقش در دنیای سینمایی مارول است. وی در سری فیلم‌های ابرقهرمانی مارول نقش بلک ‌ویدو (Black Widow) را بازی می‌کند. قسمت دوم فیلم پرطرفدار و پردرآمد Avengers: Infinity War در بهار ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و بنابراین احتمال حضور یوهانسون در لیست سال ۲۰۱۹ نیز بسیار بالاست.

اسکارلت یوهانسون، پردرآمدترین بازیگر زن سال 2018

وبسایت رسمی کمپانی فوربز به تازگی اعلام کرد که اسکارلت یوهانسون با درآمدی 40٫5 میلیون دلاری، پردرآمدترین بازیگر زن در سال 2018 بوده است. میزان درآمد ذکر شده تنها ماه‌های فوریه تا ژانویه سال میلادی جاری را در بر می‌گیرد.

یوهانسون در لیست 10 بازیگر زن پردرآمد سال 2017 نبود، و درآمد هنگفت او مدیون ایفای نقش در دنیای سینمایی مارول است. وی در سری فیلم‌های ابرقهرمانی مارول نقش بلک ‌ویدو (Black Widow) را بازی می‌کند. قسمت دوم فیلم پرطرفدار و پردرآمد Avengers: Infinity War در بهار 2019 اکران خواهد شد و بنابراین احتمال حضور یوهانسون در لیست سال 2019 نیز بسیار بالاست.

آنجلینا جولی با کسب 28 میلیون دلار جایگاه دوم لیست امسال فوربز را در اختیار دارد. بخش اعظم درآمد امسال جولی مدیون قرارداد وی با کمپانی دیزنی، برای بازی در فیلم Maleficent II بوده است. فیلمبرداری این اثر از ماه می آغاز شد و تاریخ اکران آن نیز به ماه می سال 2020 موکول شده است.

جنیفر آنیستون با درآمدی 19٫5 میلیون دلاری، سومین بازیگر زن پردرآمد امسال است. بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی کمپانی فوربز، آنیستون تنها بخش کوچکی از درآمد امسالش را با ایفای نقش به دست آورده است و قراردادهای تبلیغاتی با برندهایی چون Emirates، SmartWater و Aveeno منبع درآمد اصلی وی بوده است.

از نکات قابل توجه لیست امسال می‌توان به عدم حضور اما استون در میان 10 بازیگر پردرآمد امسال اشاره کرد. استون سال گذشته با کسب 26 میلیون دلار، پردرآمدترین بازیگر زن سال 2017 لقب گرفت. شارلیز ترون و اما واتسون نیز از غایبان بزرگ لیست امسال هستند.

لیست 10 بازیگر زن پردرآمد سال 2018 بر اساس گزارشات مجله فوربز:

  1. اسکارلت یوهانسون، 40٫5 میلیون دلار
  2. آنجلینا جولی، 28 میلیون دلار
  3. جنیفر آنیستون، 19٫5 میلیون دلار
  4. جنیفر لارنس، 18 میلیون دلار
  5. ریس ویترسپون، 16٫5 میلیون دلار
  6. میلا کونیس، 16 میلیون دلار
  7. جولیا رابرتز، 13 میلیون دلار
  8. کیت بلانشت، 12٫5 میلیون دلار
  9. ملیسا مک‌کارتی، 12 میلیون دلار
  10. گل گدوت، 10 میلیون دلار

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان