کسب رتبه دوم در رضایتمندی از فروش توسط خودروسازی کارمانیا

به گزارش اقتصادآنلاین، در مجموع امتیازات بدست آمده از این سه شاخص موفق به کسب رتبه دوم در رضایت‌مندی مشتریان از فروش در این بازه زمانی گردید.

کسب رده‌های شاخص در شاخصه‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توسط خودروسازی کارمانیا نشان از بهبود رضایت‌مندی مشتریان از پروسه فروش این شرکت نسبت به سه ماهه نخست سال جاری را دارد.

قطعاً هدف آتی خودروسازی کارمانیا عبور از جایگاه دوم و حضور در رده نخست رضایت‌مندی مشتریان در تمام شاخص‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان