ام جی E-Motion، وقتی روح بریتانیایی زنده می‌شود

چند روز پیش تصاویری پیش نمایش از سوی "سایک موتور" برای شرکت خودروسازی MG منتشر شد تا مقدمه‌ای برای معرفی رسمی این محصول تحت عنوان E-Motion در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین فراهم شود

چند روز پیش تصاویری پیش نمایش از سوی "سایک موتور" برای شرکت خودروسازی MG منتشر شد تا مقدمه‌ای برای معرفی رسمی این محصول تحت عنوان E-Motion در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین فراهم شود. حال قبل از معرفی رسمی این محصول جدید MG در نمایشگاه، تعدادی تصاویر جدید در رسانه‌های بین المللی منتشر شده است که طراحی کلی اتومبیل را به تصویر کشیده و نشان می‌دهد که محصولات MG کم کم به ریشه‌های بریتانیایی خود باز می‌گردند.
یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این خودرو که با انتشار تصاویر جدید می‌توان یک تحلیل دقیق‌تر بر روی آن داشت، طراحی ظاهری اتومبیل خواهد بود که قطعا یک الگوی آشنا در صنعت خودروسازی دارد، زیرا جلوپنجره این اتومبیل بسیار شبیه به محصولات اسپرت جگوار، بخصوص خودروی معروف C-X75 کار شده است تا روح دیگر محصولات بریتانیایی هم در کالبد این خودروی کوپه و اسپرت MG تداعی‌گر شود. اما در عوض چراغ پیشرفته و اختصاصی جلو باعث شده توجه بسیاری از رسانه‌های بین المللی را به خودروی جدید MG معطوف کند، بخصوص اینکه با یک خودروی کوپه 4 سرنشین طرف هستیم.
در بخش مولد قدرتی این خودروی کوپه چهار سرنشین هم انتظار می‌رود که از یک سیستم محرک تمام الکتریکی با حداکثر محدوده حرکتی 482 کیلومتری استفاده شود که می‌تواند یک شتاب صفر تا صد کمتر از 4 ثانیه‌ای برای E-Motion به همراه داشته باشد، هرچند این اطلاعات هنوز از سوی شرکت خودروسازی MG تایید نشده و باید منتظر معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان