والورده: مثل گریزمان بازیگر خوبی نیستم

آینده ارنستو والورده، سرمربی بارسا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از رایکارد و پپ گواردیولا دیگر هیچ مربی نتوانسته بیش از سه فصل در بارسلونا دوام بیاورد. تیتو ویلانووا به دلیل بیماری سرطان نتوانست فصل را به اتمام برساند و سپس از دنیا رفت. بعد از او تاتا مارتینو و لوئیس انریکه نیز به ترتیب یک و سه فصل روی نیمکت بارسا دوام آوردند.

فشار سنگین هدایت تیمی بزرگ مثل بارسا و انتظارات فراوانی که از این باشگاه وجود دارد، طبعا خستگی ذهنی هر مربی را باعث می شود.

این روزها خبر از کناره گیری والورده از مربیگری بارسا در انتهای فصل در میان است. مصاحبه اخیر این مربی با شبکه بارسلونا که حاضر نشد در مورد تمدید قراردادش شفاف سازی کند نیز مزید بر علت شده تا در رسانه های اسپانیایی این ادعا مطرح شود که سران بارسا از حالا به فکر پیدا کردن جانشین برای والورده هستند.

قرارداد والورده برای سال بعد مشروط است و دو طرف باید با یکدیگر به توافق برسند. 

 

 

 

 

والورده در نشست خبری بازی با ختافه و در مورد آینده خود در بارسا گفت:« قبل از هر چیز باید بگویم که با بارسا قرارداد دارم هرچند که این قرارداد مشروط است و قرارداد قطعی در پایان فصل تمام می شود. بدون توجه به اینکه در نهایت فصل چگونه تمام خواهد شد، من به وظایف خودم عمل می کنم و تمرکز فقط روی بازی های پیش رو است.

طبیعتا اگر فصل با موفقیت و قهرمانی تمام شود، در بارسا خواهم ماند و درغیر این صورت تاوانش را پس می دهم. ببینیم فصل را چگونه تمام خواهیم کرد.»

 

والورده در پاسخ به سوالی در این مورد که قصد دارد همچون گریزمان در مورد آینده خود اقدام به تهیه مستند کند یا خیر گفت:« قطعا من مثل گریزمان بازیگر خوبی نیستم. برعکس، اصلا فیلم بازی کردن نمی دانم. از ابتدا هر چیزی درونم بوده را گفته ام و حس واقعی ام را بیان کرده ام.»

والورده در مورد خریدهای زمستانی بارسا گفت:« توجه چندانی به این قضیه ندارم. می دانم که بارسا همیشه باید در پیشرفت باشد و سران باشگاه در بازار نقل و انتقالات به دقت همه چیز را زیر نظر دارند؛ ولی تمرکز من روی همین بازیکنانی است که در اختیار دارم.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان