تنیس بازان، دلاوران، نام آوران! (عکس)

بعد از برد روحیه بخش در بازی اول برابر یمن، اکنون شاگردان کارلوس کی روش با انگیزه بالایی خود را مهیای دوم جدال گروه مقابل ویتنام می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دیدار مقتدارانه توانست برابر یمن با گل‌های مهدی طارمی (دو گل)، سامان قدوس، اشکان دژآگه و سردار آزمون به برتری دست یابد و به عنوان صدرنشین به کار خود در روز اول پایان دهد و امیدواری برای صعودی مقتدر به به مرحله بعدی و تقابل با حریفانی قدرتمند را افزایش داده است.


کارلوس کی روش که در دومین حضور خود روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌ها نمی‌خواهد اتفاقات تلخ دوره قبلی و در استرالیا برای او تکرار شود و اینبار جایزه ارزشمند این رقابت‌ها را نشانه گرفته، شاگردان باکیفیت و با کلاس جهانی خود را با روحیه بالا آماده ادامه مسابقات می‌کند.


آنها بعد از اینکه روز بعد از این برد با حضور در زمین گلف یک تفریح شاداب را پشت سر گذاشتند، امروز نیز تمرینات خود را با روحیه و انگیزه بالایی دنبال کردند و در نهایت نیز به مرور تدابیر تاکتیکی سرمربی تیم برای جدال مقابل ویتنام کردند.


یکی از تمرینات پر سر و صدای بازیکنان تیم ملی به تنیس فوتبال مربوط می‌شد که با کری و جنگ بزرگی بین بازیکنان دنبال شد. ستاره‌هایی که در قالب گروه‌های چهار نفره به دنبال اثبات توانایی برتر خود نسبت به رقیب بودند.


تیم ملی ایران بعد از صدرنشینی در روز اول این مسابقات در گروه خود، اکنون خود را مهیای دیدار هفته دوم و برابر ویتنامی خواهد کرد که با یک نمایش غافلگیرانه برابر عراق در نهایت با شکست به کار خود خاتمه داده است.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان