گیتی پسند در سید دوم قرار گرفت؛

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۱۴ تیمی برگزار می‌شود

مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا با ۱۴ تیم برگزار می شود و تیم گیتی پسند نماینده ایران در این مسابقات در سید دوم قرار دارد.

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا 14 تیمی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به 14 نماینده از کشورهای آسیایی برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا که قرار است در ویتنام برگزار شود، اعلام کرد که قرعه کشی این بازیها در 10 خرداد ماه سال جاری و در شهر هوشی مینه انجام می شود. بر همین اساس نمایندگان کشورهای حاضر در این مسابقات تا 4 خردادماه فرصت دارند تا مدارکشان را ارسال کنند.

وی در ادامه بیان کرد:  در این مسابقات بر اساس سید بندی و بنابر نتایجی که قبلا تیم ها کسب کرده اند، گروهبندی ها مشخص شده است. نماینده ایران (تیم گیتی پسند اصفهان) در سید دو قرار دارد. در این  دوره از بازیها 14 تیم از کشورهای استرالیا، چین، اندونزی، عراق، ایران، ژاپن، قرقیزستان، لبنان، قطر، تاجیکستان، تایلند، ازبکستان، امارات و ویتنام حضور دارند. ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا  11 کشور را  بر اساس رنکینگ 2016 انتخاب کرده که ایران در این رنکینگ در مقام ششم قرار دارد. تیم های ژاپن، عراق و تایلند نیز اول تا سوم هستند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال ادامه داد: در سید دو با تیم های امارات، قطر و ازبکستان قرار گرفته ایم و در قرعه کشی وضعیت تیم گیتی پسند که نماینده کشورمان است، مشخص می شود که به چه شکلی خواهد بود.

وی در ادامه از حمایتهای همه جانبه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال از نماینده فوتسال باشگاه ایران در بازیهای فوق خبر داد و گفت: در فدراسیون فوتبال و طی صحبتهایی که داشتیم قرار بر این است که به شکل جدی نماینده کشومان را کمک کنیم تا حضور  مناسب و مقتدری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این شائبه برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا با 16 تیم مطرح شده بود که با اعلام AFC، این مسابقات 14 تیمی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان