تیاگو سیلوا:

امیدوارم رابیو سال ها در پی اس جی بماند

هفته هاست که شایعات و اخبار زیادی در مورد جدایی رابیو از پی اس جی و انتقال او به بارسا و تیم هایی دیگر چون یوونتوس و بایرن به گوش می رسد.

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو پس از اینکه حاضر به تمدید قرارداد با پی اس جی نشد، مورد خشم مسئولان این باشگاه قرار گرفت و به نظر تا پایان فصل سکونشین خواهد بود اما این هم باعث نشد تا او با شروع انتقالات زمستانی مذاکرات با تیم های خواهانش از جمله بارسا را استارت نزند.

طبق ادعای رسانه های بارسلونا، هفته گذشته  مادر رابیو که ایجنت او نیز محسوب می شود، مذاکرات مثبتی با سران بارسا داشته است. اخیرا اخباری در مورد مذاکراتش با بایرن نیز شنیده شده است با این حال توخل، سرمربی پی اس جی نام رابیو را در میان بازیکنانی که برای اردوی زمستانی، راهی کمپ تمرینی قطر خواهند شد، قرار داده است.

 

 

 

 

تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی پی اس جی در مورد رابیو گفت:« مربی و سران باشگاه باید در مورد موضوع رابیو صحبت کنند و سعی کنند تا با او برای تمدید به توافق برسند. باید راه حلی برای این قضیه پیدا شود چون آدرین نه تنها برای پی اس جی یک بازیکن حیاتی محسوب می شود که به هر تیمی برود نیز تاثیرگذار خواهد بود.

خیلی قصد ورود به این موضوع را ندارم ولی واضح است که دوست دارم رابیو سال ها در پی اس جی بماند. البته اگر او در نهایت تصمیم به ترک باشگاه بگیرد، باید به این تصمیم احترام گذاشت.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان