گواردیولا خطاب به منچسترسیتی: کمپانی را نگه دارید

با اینکه قرارداد وینسنت کمپانی، کاپیتان بلژیکی منچسترسیتی با این تیم در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد ولی پپ گواردیولا سرمربی این تیم می‌گوید برای کمپانی برنامه‌های بلندمدتی در نظر دارد.

به گزارش "ورزش سه"،  درحالیکه قرارداد وینسنت کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی، در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، پپ گواردیولا، سرمربی سیتی می‌گوید امیدوار است این ستاره بلژیکی و مدیران باشگاه سیتی برای تمدید قرارداد او به توافق برسند چرا که او برای کمپانی برنامه‌هایی بلندمدت در نظر دارد و حتی می‌خواهد کمپانی بعد از بازنشستگی هم به همکاری با باشگاه سیتی ادامه دهد.

 

گواردیولا حتی می‌گوید به نظر او کمپانی می‌تواند در آینده یک سرمربی بزرگ شود، البته اگر این هدفی باشد که خود کمپانی به آن علاقه‌مند باشد.

 

 

گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره آینده کمپانی در باشگاه منچسترسیتی گفت:" من دوست دارم او در این باشگاه بماند. او ویژگی‌های خاصی دارد که با استفاده از آنها می‌تواند به بهترین شکل ممکن به عنوان نماینده و نماد باشگاه سیتی معرفی شود".

 

گواردیولا در ادامه گفت:" کمپانی از خیلی جهات خاص است. چه از نظر شخصیتی و چه از لحاظ کارهایی که چه داخل زمین و چه بیرون از زمین، برای سیتی می‌کند. کمپانی شش یا هفت زبان زنده را صحبت می‌کند، خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار می‌کند و واقعیت این است که ما به او نیاز داریم".

 

گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" کمپانی می‌تواند سرمربی شود. بله در این هیچ شکی نیست. البته این به عواملی بستگی دارد. من نمی‌دانم او خودش چه در سر دارد چون تا حالا در این مورد با کمپانی صحبت نکرده‌ام. ولی شک ندارم که اگر کمپانی روزی بخواهد سرمربی شود، می‌تواند سرمربی خیلی خوبی باشد".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر