به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: یکی از راههای پاسخگویی و استعلام در مورد بسته حمایتی، کد دستوری است. مشترکین همراه اول میتوانند از طریق کد دستوری #9*142* از وضعیت بسته حمایتی خود آگاه شوند و برای مشترکین رایتل نیز کد دستوی#9*1420* اختصاص یافته است.
اردلان گفت: در صورتی که افرادی خود را واجد شرایط دریافت بسته دولت میدانند و تاکنون این کمک را دریافت نکرده اند میتوانند از طریق شماره گیری کد دستوری #8*142* ویژه مشترکین همراه اول و شماره گیری کد دستوری #8*1420* ویژه مشترکین رایتل نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا نتیجه بررسی به سرپرست خانوار پیامک شود.
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به عنوان یکی دیگر از راههای پاسخگویی در خصوص سبد کالا گفت: همچنین به منظور پاسخگویی سریعتر و در راستای گسترش کانالهای ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت سبد حمایتی کالا برای سرپرست خانوار برای بهره برداری در دسترس است.
اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی CRM با شماره تماس 1420 کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده و همچنین سامانه پیامکی 10001420 نیز در این خصوص فعال است.