هشدار نهادهای تجاری به انگلیس درباره خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا

یک موئسسه تجاری هشدار داده است که خروج اتحادیه اروپا بدون توافق ممکن است منجر به از بین رفتن ۷۰۰ هزار موقعیت شغلی در زمینه گردشگری در ۱۰ سال آینده شود.

خروج اتحادیه اروپا بدون توافق، از بین رفتن 700 هزار موقعیت شغلی در زمینه گردشگری در ده سال آیندهبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، یک موئسسه تجاری هشدار داده است که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق ممکن است منجر به از بین رفتن 700 هزار موقعیت شغلی در این کشور در زمینه گردشگری در 10 سال آینده شود.
 
انجمن جهانی گردشگری در گزارشی اعلام کرد: اگر دولت انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق خارج شود، 308 هزار موقعیت شغلی در انگلیس و 399 هزار موقعیت شغلی در اروپا، در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

این ارقام بر اساس تجزیه و تحلیل صندوق بین المللی پول (IMF) صورت گرفته که پیش بینی می‌کند اگر انگلیس از بلوک تجاری بدون توافق خارج شود با 7.7 درصد کاهش در فعالیت‌های اقتصادی رو به رو خواهد شد.

کارشناسان بر این باورند اگر پیش بینی صورت گرفته به حقیقت بپیوندد، مبلغی معادل 40 میلیارد پوند هزینه در سراسر اروپا و از بین رفتن بیش از 700 هزار موقعیت شغلی را به همراه خواهد داشت.

در همین حال یکی از وزرای کابینه ترزا می‌ در مصاحبه با خبرگزاری ایندیپندنت می‎گوید: خارج شدن از اتحادیه اروپا به معنای آزاد شدن مجرمین خطرناک بوده و پلیس دیگر قادر به دسترسی به پرونده‌های جنایی نخواهد بود.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان