ده جایگزین برای سوبارو فارستر ۲۰۱۹!

اما این شاسی بلند کامپکت که به تازگی طراحی مجددی را پشت سر گذاشته چیزی بیش از تنها چسبندگی بیشتر به جاده در مواقعی که شرایط آب و هوایی و جاده‌ای نامساعد است را در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

ده جایگزین برای سوبارو فارستر 2019!

سوبارو فارستر 2019 بیشتر با نمای جانبی جعبه شکل و ارائه‌ی سیستم سواری دو دیفرانسیل در تمامی ورژن‌های آن شناخته می‌شود.

اما این شاسی بلند کامپکت که به تازگی طراحی مجددی را پشت سر گذاشته چیزی بیش از تنها چسبندگی بیشتر به جاده در مواقعی که شرایط آب و هوایی و جاده‌ای نامساعد است را در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

سوبارو فارستر در مقایسه با بسیاری از رقبای خود از فضای حمل بار بزرگ‌تری برخوردار بوده و علاوه بر ارائه‌ی لیست بلندی از امکانات ایمنی پیش فرض، از یک موتور چهار سیلندر با راندمان سوخت بالا نیز بهره می‌برد (به خصوص از آنجاییکه سیستم‌های سواری دو دیفرانسیل باعث کاهش راندمان سوخت کلی می‌شوند).

بنابراین چه دلیلی برای پسندیده نشدن سوبارو فارستر وجود دارد؟ این سوال کمتر به نواقص طراحی و مهندسی اشاره داشته و بیشتر با این موضوع در ارتباط است که این لحظه زمانی مفید برای هر خریداری که به دنبال یک شاسی بلند کاربردی و با قیمتی است، به شمار می‌رود.

در بازار کنونی گزینه‌های خرید زیادی وجود دارند و به همین دلیل است که ما لیستی از رقبایی که ممکن است بخواهید در لیست خرید خودرو‌های شاسی بلند خود قرار دهید را گردآوری کرده‌ایم.

به یاد داشته باشید که امتیازات وبسایت یو اس نیوز همزمان با مشخص شدن اطلاعات جدید به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند و در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در رتبه بندی‌ها و نقد و بررسی‌های ما مطابقت نداشته باشند:

سوبارو فارستر vs سوبارو اوت بَک

قیمت: 26٫345 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4

همانطور که در ادامه پی خواهید برد برای پیدا کردن جایگزین‌های شایسته برای مدل فارستر نیازی به خروج از نمایندگی کمپانی سوبارو نخواهید داشت.

سوبارو اوت بک نیز همانند مدل فارستر به صورت پیش فرض به یک سیستم سواری دو دیفرانسیل مجهز بوده و از اتاقی جادار به همراه فضای فراوانی برای حمل بار در پشت ردیف دوم صندلی بهره می‌برد.

فضای حمل بار این خودرو برابر با 35٫5 فوت مکعب برآورد شده است. این در حالیست که مدل فارستر نیز از فضای تقریباً یکسانی که معادل 35٫4 فوت مکعب می‌باشد برخوردار است.

سوبارو اوت بک به صورت پیش فرض به همراه یک موتور چهار سیلندر با توان تولید 175 اسب بخار قدرت عرضه می‌شود، اگرچه یک موتور شش سیلندر با خروجی قدرت 256 اسب بخار نیز به صورت آپشن ارائه می‌گردد.

مدل فارستر تنها به همراه یک آپشن موتور چهار سیلندر با توان تولید 182 اسب بخار قدرت روانه‌ی بازار می‌شود.

در حالیکه این موتور پاسخگوی نیاز‌های شما در رانندگی روزمره خواهد بود اما برای رانندگی در بزرگراه و یا زمانیکه نیاز به انجام مانور‌های سریع برای سبقت گرفتن دارید این موتور از توانایی لازم برای ارائه‌ی عملکردی ایده‌آل برخوردار نمی‌باشد.

سوبارو فارستر vs سوبارو کراس تِرِک

قیمت: 21٫895 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫9

در صورتیکه قیمت خودرو از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است و با این حال همچنان علاقه مند به داشتن سیستم دو دیفرانسیل تنومند کمپانی سوبارو نیز هستید مدل شاسی بلند ساب کامپکت این کمپانی یعنی کراس ترک ارزش در نظر گرفته شدن را دارد.

در حالیکه این خودرو فاقد فضای مشابهی در قسمت سرنشینان یا حمل بار می‌باشد اما این جایگزین کوچک‌تر چندین هزار دلار ارزان‌تر از قیمت پایه‌ی 24٫295 دلاری که باید برای خرید سوبارو فارستر 2019 بپردازید، خواهد بود.

با خرید این خودرو از ویژگی‌هایی مانند سواری راحت، اتاقی باکیفیت، و توانایی رانندگی در مسیر‌های مختلف که به لطف ارتفاع سواری و سیستم سواری دو دیفرانسیل آن محقق شده، بهره مند خواهید شد.

با این وجود موتور چهار سیلندر 152 اسب بخاری این خودرو از توانایی لازم برای رقابت با دیگر خودرو‌ها برخوردار نمی‌باشد.

علاوه بر این هندلینگ این خودرو چابکی لازم که در برخی رقبای این خودرو شاهد هستیم را فراهم نمی‌کند.

اگر قصد دارید در بودجه‌ی خرید خود صرفه جویی کنید و سبقت گرفتن دیگر خودرو‌ها از شما در بزرگراه برایتان اهمیتی ندارد مدل صرفه جوی کراس ترک دیگر محصول کمپانی سوبارو است که ارزش در نظر گرفته شدن را خواهد داشت.

سوبارو فارستر vs هوندا CR-V

قیمت: 24٫325 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫6

مدل CR-V کمپانی هوندا را می‌توان یک شاسی بلند کامپکت بسیار مناسب در نظر گرفت که یکی از بهترین ترکیبات راحتی، قدرت، راندمان سوخت، فضای اتاق، و قابلیت اطمینان را در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

زمانیکه صحبت از به چالش کشیدن این شاسی بلند محبوب کمپانی هوندا به میان می‌آید سوبارو فارستر نبرد سختی را پیش روی خود خواهد داشت.

هر دو مدل به همراه محدوده‌ی گسترده‌ای از تجهیزات ایمنی عرضه می‌شوند اما در این میان تنها سوبارو فارستر است که به صورت پیش فرض به امکاناتی نظیر سیستم ترمز پیش از برخورد، کروز کنترل منطبق شونده، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و یک دوربین دید عقب مجهز خواهد بود.

مدل پایه‌ی CR-V تنها یک دوربین دید عقب را به صورت پیش فرض ارائه می‌کند، اگرچه بسیاری از امکانات ایمنی دیگر همزمان با ارتقاء خودرو به یک ورژن بالاتر به لیست تجهیزات این خودرو اضافه خواهند شد.

اگر جدای از مدل فارستر به دنبال خرید یک شاسی بلند کامپکت هستید، هوندا CR-V ارزش یک رانندگی آزمایشی به منظور مقایسه را خواهد داشت.

سوبارو فارستر vs تویوتا راو فور

قیمت: 25٫500 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

تویوتا راو فور نیز همانند رقیب خود مورد یک باز طراحی کامل برای مدل سال 2019 قرار گرفته است.

با نگاه به مدل 2019 این خودرو و بخصوص در ورژن Adventure آن به سرعت متوجه ظاهر تهاجمی‌ و تنومند‌تر این شاسی بلند خواهید شد.

تویوتا راو فور همواره سابقه‌ی درخشانی در زمینه‌ی قابلیت اطمینان داشته اما اکنون ویژگی‌هایی مانند یک موتور چهار سیلندر قدرتمند‌تر با توان تولید 203 اسب بخار قدرت و طراحی بهبود یافته‌ی فضای داخلی به همراه امکانات تکنولوژی بیشتری مانند صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، وای فای هات اسپات، و سازگاری با اپل کار پلی نیز به این موضوع اضافه شده‌اند.

تویوتا راو فور را نمی‌توان اسپورت‌ترین شاسی بلندی که می‌توان با این قیمت پیدا کرد در نظر گرفت اما با این حال این خودرو، بخصوص در قالب بازطراحی شده‌ی آن همچنان یکی از مدل‌های معیار باقی می‌ماند.

این خودرو همچنین دارای یکی از چشمگیر‌ترین مجموعه‌های تجهیزات ایمنی پیش فرضی است که در بین خودرو‌های شاسی بلند دیگر می‌توان پیدا کرد.

سوبارو فارستر vs نیسان روگ

قیمت: 24٫800 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫7

نیسان روگ از بسیاری از ویژگی‌های مثبت سوبارو فارستر برخوردار است اما این خودرو همچنین بزرگ‌ترین ضعف رقیب خود را نیز به یدک می‌کشد: موتور چهار سیلندر 170 اسب بخاری نیسان روگ درست همانند موتور به کار رفته در سوبارو فارستر قادر به ارائه‌ی عملکردی مناسب،‌ بخصوص زمانیکه به وسیله‌ی سرنشینان و محموله پر شده باشد نخواهد بود.

خبر خوب این است که این شاسی بلند همانند مدل فارستر دارای ظرفیت حمل بار بالاتر از حد متوسط بوده و علاوه بر این از میانگین راندمان سوخت 26 مایل بر گالن در شهر و 33 مایل بر گالن در بزرگراه نیز بهره می‌برد.

لازم به ذکر است که سوبارو فارستر این ارقام را همزمان با برخورداری از سیستم سواری دو دیفرانسیل، ارائه می‌کند.

نیسان روگ نیز همانند شاسی بلند‌های کامپکتی که تعداد آن‌ها به طور روز افزون در حال افزایش است به صورت پیش فرض به همراه امکانات ایمنی از قبیل سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمکی نور بالا،‌ و سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر عرضه می‌شود.

سوبارو فارستر vs فورد اسکِیپ

قیمت: 24٫105 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

مدل اسکیپ کمپانی فورد گزینه‌ای بسیار مناسب در بازار شاسی بلند‌های کامپکت به شمار می‌رود.

ارائه‌ی ویژگی‌هایی مانند فضای بسیار زیاد، طراحی جذاب فضای داخلی، و یکی از بهترین تجربه‌های رانندگی در میان دیگر شاسی بلند‌های خانوادگی، از دلایل این موضوع محسوب می‌شوند.

علاوه بر این نقاط قوتی مانند هندلینگ چابک و سواری کنترل شده نیز باعث جذابیت رانندگی با این خودرو شده که ویژگی نه چندان مرسومی در میان رقبای این خودرو محسوب می‌شود.

فورد اسکیپ نیز به همراه دو آپشن موتور توربو شارژ عرضه می‌شود که شتابی قدرتمند را به خصوص در صورت انتخاب آپشن موتور چهار سیلندر توربو 245 اسب بخاری فراهم خواهد کرد.

از طرفی مدل فارستر از ویژگی رفتاری رانندگی سرگرم کننده‌ی مدل اسکیپ بی بهره است. اما این در حالیست که مدل اسکیپ امکانات چندان زیادی را به صورت پیش فرض ارائه نمی‌کند و راندمان سوخت آن در این کلاس خودرو نیز پایین‌تر از حد متوسط برآورد شده است.

سوبارو فارستر vs تویوتا هایلندر

قیمت: 31٫330 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫3

افزایش اندازه‌ی خودرو به معنای اضافه شدن کارایی کمی بیشتر، یک ردیف صندلی دیگر، و هزاران دلار به قیمت پایه می‌باشد.

قیمت شاسی بلند سایز متوسط کمپانی تویوتا یعنی مدل هایلندر از 31٫000 دلار آغاز می‌شود که این قیمت بالا باعث شده تا خرید این خودرو به ظاهر معامله چندان مناسبی به خصوص در مقایسه با دیگر خودرو‌های این کمپانی به نظر نرسد.

با این حال به محض این که اتاق لوکس و سواری بی‌صدای این خودرو را تجربه می‌کنید قیمت بالاتر آن امری منطقی به نظر می‌رسد.

با در نظر گرفتن آپشن موتور شش سیلندر با توان تولید 295 اسب بخار قدرت و آپشن سیستم سواری دو دیفرانسیل، این خودرو به یک همراه قدرتمند و نرم که برای تمامی شرایط آب و هوایی نیز مناسب خواهد بود تبدیل می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که کمپانی تویوتا دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی قابلیت اطمینان می‌باشد. یکی از معدود نقاط ضعف این خودرو فضای پای محدود در ردیف سوم صندلی‌ آن است که استفاده از این ردیف را دشوار می‌سازد.

سوبارو فارستر vs مزدا CX-5

قیمت: 24٫350 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫6

اگر به دنبال تجربه‌ی حس یک سدان اسپورت هستید و در عین حال به فضای موجود در یک شاسی بلند کامپکت نیز نیاز دارید خرید مزدا CX-5 می‌تواند معامله‌ی ایده‌آلی برای شما محسوب شود.

علت این موضوع این است که این خودرو از هندلینگی چابک و سواری که در حین حفظ راحتی همواره حس تحت کنترل بودن را نیز به شما منتقل می‌کند،‌ برخوردار می‌باشد.

برخی رقبا در مقایسه با این خودرو عملکرد بهتری را در هنگام عبور از دست اندازها به نمایش می‌گذارند اما با این وجود خودرو‌های انگشت شماری از جذابیت سواری این خودرو بهره می‌برند.

اتاقی زیبا و باکیفیت نیز از ویژگی‌های مثبت این خودرو محسوب می‌شود، اگرچه اتاق باز طراحی شده‌ی فارستر در حال حاضر با اکثر رقبای خود برابری می‌کند.

موتور چهار سیلندر 187 اسب بخاری این خودرو علیرغم این که بر روی کاغذ چندان قدرت‌مند‌تر از موتور سوبارو فورستر به نظر نمی‌رسد اما با این وجود این موتور شتابی چابک را در اختیار مالکین خود قرار داده و قدرت کافی برای بر آمدن از عهده‌ی شرایط مختلف جاده‌ای را ارائه خواهد داد.

در صورت نیاز آپشن موتور توربو شارژ جدید این خودرو قدرت بیشتری را برای مزدا CX-5 به ارمغان خواهد آورد.

این موتور در کنار افزایش خروجی قدرت این موتور تا 40 اسب بخار، 9000 دلار نیز به قیمت این خودرو اضافه خواهد کرد.

سوبارو فارستر vs جیپ کامپَس

قیمت: 21٫295 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫4

قیمت پایه‌ی پایین و توانایی افسانه‌ای کمپانی جیپ در زمینه‌ی رانندگی آفرود دو عاملی هستند که به سود مدل شاسی بلند کامپکت جیپ کامپس عمل می‌کنند.

اما با این وجود سوبارو فارستر تقریباً در تمامی زمینه‌های دیگر گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود. هندلینگ ناامید کننده، موتوری بی رمق، و وجود تنها 27٫2 فوت مکعب فضای حمل بار در پشت صندلی‌های ردیف دوم، از نقاط ضعف جیپ کامپس به شمار می‌روند.

این مقدار فضای حمل بار پایین‌تر از حد متوسط در این کلاس به شمار می‌رود که باعث شده تا این خودرو به نسبت بیشتر رقبای خود خودرویی کاربردی در نظر گرفته نشود.

مدل کامپس از اتاقی جذاب و یکی از بصری‌ترین سیستم‌های اطلاعاتی سرگرمی که می‌توان در یک شاسی بلند ارزان قیمت پیدا کرد برخوردار است اما این ویژگی برای حرکت این خودرو از انتهای رتبه بندی‌های ما کافی نخواهد بود.

سوبارو فارستر vs کیا اسپورتیج

قیمت: 23٫750 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫6

مدل شاسی بلند کامپکت کمپانی کیا یعنی مدل اسپورتیج از ویژگی‌های فراوانی برای پیشنهاد آن به خریداران بهره می‌برد.

سواری نرم و هندلینگ فوق العاده‌ای این خودرو بالاتری از حد متوسط قرار دارد و در فضای داخلی آن نیز شاهد استفاده‌ی از مواد باکیفیت و همچنین یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاربر پسند هستیم.

این خودرو به صورت پیش فرض به یک موتور چهار سیلندر با توان تولید 181 اسب بخار قدرت مجهز است، اگرچه یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت 240 اسب بخار نیز به صورت یک آپشن ارائه خواهد شد.

برای بیشتر خریداران خودرو‌های شاسی بلند موتور پایه‌ی این خودرو از قدرت کافی برای رانندگی روزمره برخوردار می‌باشد.

با این وجود کیا اسپورتیج از راندمان سوخت بالای سوبارو فارستر و یا دیگر رقبا بهره مند نیست. این خودرو در صورت مجهز بودن به موتور پایه و سیستم سواری دو دیفرانسیل راندمان سوخت 21 مایل بر گالن در شهر و 25 مایل بر گالن در بزرگراه را به ثبت خواهد رساند.

سوبارو فارستر همچنین در زمینه‌ی فضای حمل بار پشت ردیف دوم صندلی نیز با ارائه‌ی 35٫4 فوت مکعب فضا نسبت به فضای 31 فوت مکعبی کیا اسپورتیج، نسبت به این خودرو برتری دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان