یادواره ۴۰۵ شهید و دو شهید گمنام شهرستان فومن برگزار شد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام اسلامی ایران پس از گذشت ۴۰ سال پایبند به آرمانهای دینی است.

یادواره 405 شهید و دو شهید گمنام شهرستان فومن برگزار شد

به گزارش ایسنا، آیت‌الله رضا رمضانی در یادواره 405 شهید و دو شهید گمنام شهرستان فومن که در مسجد ولیعصر (عج) بالا محله برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: عالمانی فرهیخته و شایسته‌ای همچون آیت الله بهجت فومنی (ره) یک گنجینه کم نظیر برای جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به بیانیه گام اول مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این بیانیه راهکار و راهبرد چهل ساله اول انقلاب را نشان می‌دهد که برگرفته از دین اسلام بوده و به عنوان چراغ راه برای چله دوم انقلاب ترسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما امانت دار خون شهدایی هستیم که این انقلاب را به ثمر رسانده‌اند، خاطرنشان کرد: ما برای حفظ امنیت و انقلاب حتی خارج از مرزهای خود بهترین سرمایه‌های انسانی خود را با عنوان مدافعان حرم تقدیم کرده‌ایم.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران بعد از چهل سال هنوز پایبند به آرمان‌های دینی است، اظهار کرد: نظریه‌پرداز غربی میشل فوکو معتقد بود که در جهان و کشورهای اسلامی انقلاب دینی رخ نمی‌دهد در صورتی که انقلاب اسلامی ایران که بر پایه‌های ارزش‌های دینی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه اروپای زمان رنسانس خواستار جدایی دین از سیاست بود اما امام راحل مخالف جدایی دین از سیاست بود و مورد پذیرش روایات اسلامی نیز نبود ادامه داد: قبل از انقلاب حاکمان کشور بدون اجازه کشورهای غربی هیچ کاری نمی‌توانست انجام دهد و ملت سرخورده‌ای بودیم که در عرصه‌ی سیاسی اجازه نفس کشیدن نداشتیم.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه اخلاق و معنویت با ارسال بخشنامه، بروکراسی اداری و شعار محقق نمی‌شود تاکید کرد: بایستی اخلاق مداری را از خود شروع کرده و با یک نظام تربیتی دقیق و عمیق چون دوران هشت سال دفاع مقدس در راستای اخلاق و معنویت حرکت کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در چله اول انقلاب در عدالت کوتاهی صورت گرفت گفت: در چله دوم انقلاب عدالت یک امر جدی و مهم تلقی می‌شود و مسئولین بایستی مبارزه با فساد، اختلاس و تبعیض را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند و در این راستا حتی با آقازاده‌هایی که به دنبال اشرافی‌گری هستند به مبارزه بپردازند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان