مقایسه گلکسی اس ۱۰ پلاس با اکسپریا وان سونی و آیفون ایکس اس مکس

گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ با نمایشگر ۶.۴ اینچی در بازار امسال، اندازه‌ای متقاعد کننده دارد

مقایسه گلکسی اس 10 پلاس با اکسپریا وان سونی و آیفون ایکس اس مکس

اگرچه بازار تلفن‌های تاشو هوشمند. در نمایشگاه جهانی موبایل امسال بسیار داغ بود، اما این همه داستان نیست و تلفن‌های هوشمند معمولی که اصلا تا نمی‌خورند هم با نمایشگرهای فوق بزرگ بالای 6 اینچ! به رقابت با هم می‌پردازند. این در حالی است که در گذشته نزدیک کاربران نمایشگر بزرگ گلکسی نوت سامسونگ را خارج از هنجار و نامناسب می‌دانستند.

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ با نمایشگر 6.4 اینچی در بازار امسال، اندازه‌ای متقاعد کننده دارد. این در حالی است که سونی هم نخواسته از گروه 6 اینچی‌ها عقب بماند و اکسپریا وان با نمایشگر 6.5 اینچی را رونمایی کرده است. که البته رقیب اصلی این دو پرچمدار، چیزی نیست جز آیفون ایکس اس مکس اپل با نمایشگر 6.5 اینچی که مدتی از عرضه آن به بازار می‌گذرد.  البته در این میان دوربین پشتی سه‌گانه را می‌توان یکی از برگهای برنده تازه‌واردها دانست.

اگرچه در آینده نزدیک به بررسی دقیق و موشکافانه این دو تازه وارد و مقایسه آنها با آیفون خواهیم پرداخت. اما فعلا به مقایسه نعل به نعل آنها در جدول زیر بسنده می‌کنیم.  شما کدام یک از این محصولات را می‌پسندید و آیا اصلا چنین اندازه‌ای را برای تلفن همراه مناسب می‌دانید؟ و در نهایت گذشته از دیگر شرکتها، آیا تیم کوک مدیرعامل اپل می‌تواند پاسخگوی روح استیو جابز باشد، که نمایشگر بزرگتر از 4.5 اینچ را غیرعادی و برای دست انسان نامناسب می‌دانست؟ (;

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان