گواردیولا: منچسترسیتی به گوندوگان نیاز دارد

پپ گواردیولا با اعلام اینکه ایلکای گوندوگان هنوز درباره تمدید قرارداد خود با منچسترسیتی تصمیم نگرفته گفت گوندوگان باید بداند که بهترین آینده فوتبالی برای او در سیتی رقم خواهد خورد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه قرارداد ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی و ترک‌تبار سیتی در تابستان 2020 به پایان می‌رسد، مذاکرات باشگاه با او برای تمدید  قراردادش همچنان ادامه دارد ولی تا کنون به دلیل تردیدهای گوندوگان به نتیجه نرسیده است. حالا پپ گواردیولا با خطاب قراردادن ستاره آلمانی تیمش، گفت گوندوگان باید بداند که در منچسترسیتی بهترین آینده را خواهد داشت.

 

این در حالی است که گوندوگان 28ساله اخیراً دیگر یکی از بازیکنان فیکس خط هافبک گواردیولا نیست و به همین علت است که درباره تمدید قرارداد خود با سیتی تردید دارد.

 

 

گوندوگان اولین ستاره‌ای بود که گواردیولا بعد از پیوستن به سیتی، ترتیب انتقال او را به این تیم داد. گواردیولا دیروز نشان داد که همچنان از گوندوگان حمایت می‌کند. پپ درباره این ستاره آلمانی گفت گوندوگان بازیکن بسیار مهمی برای سیتی است ولی در نهایت تصمیم درباره آینده او به عهده خودش است.

 

گواردیولا در این باره گفت:" گوندوگان در فصل اول حضورش در سیتی شش هفت ماه مصدوم بود و نتوانست آنطور که می‌خواستیم برای ما بازی کند. ولی او زمانی که آماده است و به میدان می‌رود برای ما بازیکن مهمی است".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" گوندوگان می‌داند که ما او را می‌خواهیم و درباره‌اش چه فکر می‌کنیم. اما همینطور که قبلا هم گفته‌ایم در نهایت تصمیم با او است و گوندوگان است که باید درباره آینده‌اش به تصمیم برسد. سعی ما این است که با او صحبت کنیم و راضی‌اش کنیم که قراردادش را همین حالا تمدید کند. هر یک روزی که قرارداد گوندوگان زودتر امضا شود به نفع ما و به نفع او است".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان