پایان رسمی مشکلات فدراسیون فوتبال اسپانیا با رئال

فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز ورزشگاه های میزبان لاروخا در راه یورو ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، اسپانیا از چند هفته بعد کار خود برای راهیابی به رقابت های یورو 2020 را آغاز خواهد کرد. جمعه دو هفته بعد، لوئیس انریکه فهرست بازیکنان موردنظرش برای بازی سوم فروردین برابر نروژ را اعلام خواهد کرد. دیداری که در ورزشگاه مستایای والنسیا انجام خواهد شد.

امروز فهرست ورزشگاه هایی که میزبان تیم ملی اسپانیا خواهند بود نیز اعلام شد که در آن نام سانتیاگوبرنابئو، ورزشگاه اختصاصی رئال هم به چشم می خورد که به منزله پایان رسمی مشکلات فدراسیون فوتبال اسپانیا با باشگاه رئال مادرید است.

دو طرف از زمانی که رئال بدون اطلاع لوئیس روبیالس(رئیس فدراسیون) با جولن لوپتگی قرارداد همکاری امضا کرد، با یکدیگر مشکلاتی جدی داشتند. قراردادی که باعث اخراج لوپتگی از هدایت لاروخا سه روز مانده به شروع جام جهانی شد. سران رئال همچنین بر سر وی ای آر و مشکلاتی که در بازی با رئال سوسیداد حادث شد نیز با فدراسیون فوتبال اسپانیا دچار مشکل شده بودند.

سانتیاگو برنابئو میزبان بازی 10 ژوئن برابر سوئد خواهد بود که قطعا بازی تعیین کننده ای خواهد بود. آخرین بار سانتیاگو برنابئو در سپتامبر 2017 میزبان بازی اسپانیا و ایتالیا در راه صعود به جام جهانی 2018 بود که لاروخا 3-0 به پیروزی رسید.

اسپانیا همچنین در واندامتروپولیتانو(ورزشگاه اتلتیکو) برابر رومانی، ال مولینون(ورزشگاه خیخون) برابر جزایر فارو و رامون کارنسای کادیز برابر مالت نیز به میدان خواهد رفت.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان