معرفی سریال در نوروز؛

گرفتاری دو انسان در یک آزمایشگاه عجیب

مجنون یک سریال آمریکایی در ژانر کمدی سیاه است که توسط کری فوکوناگا و پاتریک سامرویل ساخته شده‌است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، صنعت سریال سازی سالهای طولانی در کشورهای مختلف جهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و در عین حال سرگرم کننده ترین صنایع حاضر هنری محسوب می‌شود.

سریال به طور معمول نسبت به آثار سینمایی علاوه بر داشتن مخاطب بیشتر می‌تواند به راحتی و برای سالهای متمادی در اذهان مخاطب تلویزیون قرار گیرد. به همین مناسبت خبرگزاری میزان به معرفی چند سریال معروف جهان پرداخته است.

گرفتاری دو انسان در یک آزمایشگاه عجیب/////////////////9 فروردین

مجنون یک سریال آمریکایی در ژانر کمدی سیاه است که توسط کری فوکوناگا و پاتریک سامرویل ساخته شده‌است. فیلمنامه این سریال اقتباسی از سریال نروژی به همین نام است.

پاتریک سامرویل فیلمنامه بیشتر قسمت‌ها را نوشته‌است و کری فوکوناگا نیز کارگردانی تمامی اپیزود‌ها را برعهده داشته‌است. دیوانه‌وار از محصولات اصلی نت‌فلیکس است و توسط همین شرکت ساخته و پخش شده‌است.

فصل اول سریال که شامل 10 قسمت می‌باشد؛ در تاریخ 21 سپتامبر 2018 از سوی نت‌فلیکس منتشر شد اما استون و جونا هیل ستارگان اصلی سریال هستند. بعد از فیلم خیلی بد این دومین باری است که استون و هیل در یک اثر با یکدیگر همبازی می‌شوند.

گرفتاری دو انسان در یک آزمایشگاه عجیب/////////////////9 فروردین

جاستین ثرو، سونویا میزونو، گابریل بیرن و سالی فیلد نیز از دیگر بازیگران سریال هستند. سریال، داستان زن و مرد جوان و غریبه به نام‌های آنی و اوون را دنبال می‌کند که در حال سپری کردن آخرین مراحل یک محاکمه دارویی مرموز در آزمایشگاهی عجیب هستند. این در حالی است که آنی و اوون هردو گذشته و مشکلات پیچیده‌ای دارند که به مرور راز آن‌ها برملا می‌شود و تقدیرشان را به هم گره می‌زند.

کار تصویربرداری سریال از تاریخ 15 اوت 2017 در نیویورک آغاز شد و بعد از سه ماه فیلمبرداری در اواخر نوامبر 2017 به پایان رسید. دیوانه‌وار با واکنش مثبت بیشتر منتقدان مواجه شد و نمرات خوبی دریافت کرد. منتقدان تیم بازیگری و به خصوص بازی جونا هیل و، اما استون را یکی از نکات قوت سریال دانستند.

اما استون، جونا هیل، جاستین ثرو، سونویا میزونو، گابریل بیرن و سالی فیلد از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان