درخواست جدایی ستاره فرانسوی از منچستر

پوگبا به یاد رونالدو؛ شکار جدید رئال از اولدترافورد

پس از شش سال دوری از خریدهای کهکشانی، فلورنتینو پرز قصد متحول کردن رئال در تابستان پیش رو را دارد و در وهله اول باید قولی که به زیدان داده را عملی کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، آخرین خرید کهکشانی رئال به سال 2013 برمی گردد. زمانی که گرت بیل با انتقالی 101 میلیون یورویی از تاتنهام جدا شد و به برنابئو آمد. ستاره ولزی تا سال 2016 گران قیمت ترین بازیکن دنیا بود تا اینکه پل پوگبا از یوونتوس با انتقالی 114 میلیون یورویی راهی منچستریونایتد شد.

رئال در تمام سال های اخیر تنها خامس را با رقمی هنگفت(85 میلیون یورو) به خدمت گرفته و با تغییر سیاست خود، تنها اقدام به جذب ستاره های جوان و آینده دار کرده است. ایده ای که به نظر می رسید جواب داده اما با جدایی رونالدو مشخص شد که چنین نبوده و تیمی مثل رئال با ناکامی های متعددی که در فصل جاری متحمل شده، حالا نیاز به خریدهای بزرگ وکهشکانی را دوباره حس می کند.

ادن هازارد، کیلیان امباپه و پل پوگبا تنها گزینه های کهکشانی رئال در بازار هستند و از این میان جذب هازارد و پوگبا ساده تر از امباپه به نظر می رسد. 

رئال تابستان 2016 برای اولین بار نسبت به جذب پوگبا ابراز علاقه کرد. مذاکراتی نیز انجام گرفت اما به دلیل اختلاف نظر مینو رایولا(ایجنت پوگبا) با فلورنتینو پرز(رئیس رئال)، به نتیجه ای ختم نشد و در نهایت ستاره فرانسوی که برای یووه بازی می کرد، به تیم سابق خود، یونایتد بازگشت.

سه سال بعد، پروژه جذب پوگبا بار دیگر کلید خورده است و این بار زیدان و رئال، پیگیرتر از همیشه به نظر می رسند. روز گذشته در نشست خبری زیرو وقتی از او در مورد پوگبا سوالی مطرح شد، پاسخ داد:« من همیشه پوگبا را دوست داشته ام و از سبک بازی او خوشم می آید. البته این چیز جدیدی نیست و همه می دانند که او بازیکن مورد علاقه ام است به خصوص که شخصا نیز با او آشنایی دارم. پل بازیکن متفاوتی است و به خوبی می داند در دفاع و حمله چه باید بکند.

کیفیت او را هر بازیکنی ندارد اما در هر صورت او بازیکن منچستریونایتد است و باید به این قضیه احترام گذاشت. پوگبا چندین بار گفته است که دوست دارد در صورت جدایی از یونایتد به رئال بیاید. اگر روزی چنین امکانی وجود داشته باشد؛ چرا نباید این کار را انجام دهد؟»

 

اظهاراتی که نشان از اشتیاق زیاد زیدان برای جذب پوگبا دارد. در واقع او پیش از رسمی شدن بازگشتش به رئال و در مذاکره با پرز از وی شخصا قول گرفته بود که هر طور شده پوگبا را برای فصل بعد به خدمت بگیرد. در واقع پوگبا یکی از نفرات اصلی زیزو برای بازسازی رئال محسوب می شود.

مصاحبه دو هفته پیش پوگبا که بازی برای رئال زیدان را رویایی خواند نیز بر شایعات دامن زد و نشان داد که ستاره فرانسوی بی میل به تجربه کردن چالشی جدید نیست. او حالا در رویای ترک لیگ برتر و پیوستن به رئال مادرید است و این موضوع را به سران یونایتد نیز اطلاع داده است.  مینو رایولا، ایجنت و مرد مورد اعتماد پوگبا نیز در تماس با سران رئال گفته است که چیزی غیرممکن نیست و ایده انتقال پوگبا بر خلاف امباپه، کاملا امکانپذیر است.

 

 

 

در باشگاه رئال حالا بیش از همیشه نسبت به جذب پوگبا خوشبین هستند. انتقالی که البته ساده نخواهد بود و قطعا گران قیمت. پوگبا سه سال پیش با 114 میلیون یورو به یونایتد پیوست و بی شک باشگاه انگلیسی او را را رقمی پایین تر به رئال واگذار نخواهد کرد. 

رایولا هفته بعد قرار ملاقاتی با سران یونایتد دارد و هدف از آن، بررسی امکان جدایی پوگبا خواهد بود و اینکه اطلاع دهد، موکلش دوست دارد فصل بعد فضایی دیگر را تجربه کند. ژانویه گذشته پوگبا اولین پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد که نخستین پالس های جدایی به منچستریونایتد بود.

به نظر تابستانی داغ و طولانی برای پوگبا، رئال و منچستریونایتد در پیش است. باشگاه مادریدی قصد دارد پس از 10 سال که رونالدو را از منچستر به خدمت گرفت، یک خرید کهکشانی دیگر از این باشگاه انجام دهد. این پروژه بزرگ به سرانجام خواهد رسید؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر