در مصاحبه با گل

شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ از نگاه اسطوره بایرن

لوتار ماتیوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با وبسایت گل به صحبت در مورد مسائل مختلف پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتیوس از لیورپول به عنوان شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ سخن گفت و معتقد است که تیم محبوبش بایرن مونیخ، برای رسیدن به سطح تیم های بزرگ اروپایی نیاز به جذب یکی دو بازیکن درجه یک در خط حمله دارد. او همچنین معتقد است که حذف سه تیم آلمانی از لیگ قهرمانان، نشانه سقوط فوتبال باشگاهی در آلمان نیست.

 

 

 

او به وبسایت گل گفت:« کشورهای دیگر قرعه راحت تری داشتند ولی هر سه تیم آلمانی برابر غول های فوتبال انگلیس قرار گرفتند. فصل قبل بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به بشیکتاش برخورد کرد و امسال لیورپول. معتقدم لیورپول شانس اول قهرمانی است. بایرن در مقابل این تیم و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، شایسته صعود نبود. از شالکه هم انتظار زیادی برابر سیتی نمی رفت. فصل جاری نتایج این تیم در لیگ هم ضعیف بوده است. آنها فصل قبل هم فراتر از انتظار ظاهر شدند و به نایب قهرمانی بوندسلیگا رسیدند.

دورتموند در هر دو بازی برابر تاتنهام نیمه اول خوبی داشت ولی در 45 دقیقه دوم افت کرد و تحت تاثیر حریف انگلیسی قرار گرفت. برای موفقیت در لیگ قهرمانان، باید دو 90 دقیقه کامل را ارائه دهید.»

ماتیوس ضمن اشاره به پیوستن لوکاس هرناندز و بنجامین پاوارد به بایرن گفت که این تیم هنوز نیاز به تقویت بیشتر دارد:« لوکاس و پاوارد، دو مهره خوب دفاعی هستند ولی بایرن یکی دو بازیکن جدبد برای خط حمله می خواهد. بازیکنانی که بزرگ و تاثیر گذار باشند. تیمو ورنر می تواند یک گزینه ایده آل باشد و در چند پست مختلف قابلیت بازی دارد. امیدوارم سران باشگاه وظایف خود در تابستان را به خوبی انجام دهند و بایرن فصل بعد به سطح اول فوتبال اروپا برگردد.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان