روزانه‌های مریم در کره/ زیبایی و آرایش از نگاه کره‌ای‌ها

من مریم هستم؛ دختری ایرانی که از دوره‌ی دبیرستان آرزوی یه زندگی متفاوت و هیجان‌انگیز داشتم

من مریم هستم؛ دختری ایرانی که از دوره‌ی دبیرستان آرزوی یه زندگی متفاوت و هیجان‌انگیز داشتم. از دبیرستان به فرهنگ کره‌ای علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم که برای تحصیل به کره‌جنوبی برم. سال 2015 آرزوی من به واقعیت پیوست و برای تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر به دانشگاه سئول اومدم. الان دو سال از زندگی من در آرزوهام گذشته و حالا قراره هر هفته با روزانه‌های خودم در کره به بنیتا بیام.  هر هفته یکشنبه و پنج‌شنبه در بنیتا، با «روزانه‌های مریم در کره» همراه باشید. این بار درباره زیبایی و آرایش از نظر کره‌ای صحبت می‌کنم.

 

در نظر کره­‌ای ها چه صورتی خوشگل هست؟

سوزی: خواننده
کیم ته هی: بازیگر
نانا: خواننده و مدل ( در سال 2015 و 2016 جزو 5 دختر زیبای دنیا انتخاب شده)

 

استاندارد زیبایی از نظر مردم هر کشوری تعریف متفاوتی داره. در کره مردم صورت‌هایی مثل عکس‌های بالا را دوست دارند.

کره‌ای‌ها دختری رو زیبا می‌دونند که این خصوصیات رو داشته باشه:

 1-پوست سفید: به همین خاطر حتی در تابستان هم کره­‌ای‌­ها از چتر استفاده می­‌کنند تا پوستشون تیره نشه. برعکس اروپایی‌ها که به برنزه علاقه دارند. (من هم اینجا گاهی چتر آفتابی استفاده می‌کنم... جو کره من رو هم درگیر کرده!!!)

 2-صورت گرد: کره‌ای‌ها از دختر‌هایی که صورت گرد و چهره نازی دارند رو بیشتر زیبا می‌دونند.

3-بینی با قوز بلند:اکثر کره‌ای ها بینی فرو­رفته­‌ای دارند و برای همین با جراحی بینی‌شون رو بزرگ می­‌کنند. برعکس ما ایرانی‌ها که کوچیکش می­‌کنیم. (من شخصا تو ایران قصد عمل داشتم ولی از وقتی اومدم کره کلی به من گفتن بینیت خوشگله... :)) خانوم‌­هایی که از عمل می­‌ترسید بفرمایید کره...!)

 نظر کره‌ای‌ها حتی در روش آرایش کردن هم تاثیر گذاشته. اکثرا خیلی طبیعی آرایش می‌کنند ولی با این حال اگه چهره بدون آرایش اون‌ها رو ببیند؛ خیلی متعجب می‌شید. ( من سال اول که اومده بودم نمی‌تونستم دوست‌هام رو در خوابگاه تشخیص بدم!  :))

خب چطور کره‌ای آرایش کنیم؟

  

1- به جای استفاده از کرم پودرهای رنگ تیره از رنگ روشن استفاده کنیم.‌ (گل تیپ: از رنگ مناسب صورتتون استفاده کنید و اگه دیدید کمی سفیدتره از کرم پودر کمی رو گردن بزنید تا طبیعی‌تر به نظر بیاد.)

2- خط چشم رو به سمت پایین بکشید تا چشم‌ها بزرگتر و کشیده‌تر به نظر بیاد.

 

3- زیر چشم از کمی سایه سفید یا کرمی براق استفاده کنیم. این کار باعث می‌شه که چشم‌ها جوان‌تر به نظر بیاد و البته کمی کره‌ای‌تر :)

4- از رژلب‌های رنگ طبیعی استفاده کنید. در کره رنگ صورتی بیشتر استفاده می‌شه. البته یه باور قدیمی هم هست که رژ رنگ قرمز برای روزهای عادی یکم زیادی جیغه. ( سال اول من هم زیاد از قرمز استفاده می‌کردم؛ اما بعد از مدتی من هم احساس راحتی ندارم با قرمز :((

گل تیپ: برای رژ زدن کره‌ای‌ها یه روش خاص دارند: رژلب رو فقط بین دولب می‌مالند و دور لب هم کرم پودر می‌زنند. ( من فکر می‌کنم این برمی‌گرده به همون ایده جیغ نبودن رژ وطبیعی بودن آرایش)

 

خب به نظر شما کدوم آرایش بیشتر به من میاد؟ کره‌ای یا ایرانی؟ 

 اگه تعداد نظرات و درخواست‌ها زیاد بود؛ ویدیوهای انواع متفاوت آرایش‌های کره‌ای و یا نحوه مراقبت از پوست رو هم براتون می‌ذارم؛ پس منتظر نظرات شما هستم;)

اگر این مطلب را دوست داشتید «روزانه های مریم در کره/ تصورات من از کره و واقعیت» را نیز بخوانید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 5
پاسخPytr | 1399/07/26 - 09:51
آرایش ایرانی بیشر بهت میاد
پاسخRachel adrani | 1397/07/09 - 00:48
واااااای که چقدر. نازی شمااااااااا!!! منم عاشق کره ام!!میام اخرش!
پاسخمحدثه | 1397/02/16 - 14:02
سلام مریم جان من به شدت نیاز دارم که باهات صحبت کنم ممنون میشم این فرصتو در اختیارم بزاری
پاسخفرزانه | 1396/10/19 - 01:23
عالی بود مریم جان روش مراقبت از پوست را هم بزارید ممنون
پاسخفاطمه | 1396/05/28 - 11:06
میشه فیلم های آرایش و نحوه مراقبت از پوست رو بزارید ؟
ارسال نظر
پیشخوان