فرجی در گفت‌وگو با میزان:

مشکل رحمان ۱۴۰۰ هیچ ربطی به شورای اکران ندارد/وزارت ارشاد باید پاسخگو باشد

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در حال حاضر اکران فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی به طور کامل متوقف شده و تا وقتی که این مشکل از سوی ارشاد حل نشود این فیلم به چرخه اکران باز نخواهد گشت.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حاشیه‌های به وجود آمده در خصوص اکران فیلم رحمان 1400 گفت: این مساله باید صفر تا صد از وزارت ارشاد پیگیری شود و من هیچ صحبتی درباره توقیف فیلم رحمان 1400 ندارم.

وی در همین راستا ادامه داد: مشکلات به وجود آمده در اکران رحمان 1400 هیچ ارتباطی با شورای صنفی اکران ندارد. اگر مشکلی برای اکران این فیلم به وجود آمده درباره صدور مجوز است و نه چگونگی اکران.

سخنگوی شورای صنفی اکران با تاکید بر صدور پروانه نمایش رحمان 1400 تاکید کرد: این فیلم از سوی وزارت ارشاد پروانه نمایش را دریافت کرده و پس از آن به شورای صنفی اکران ارائه شده است.

وی در ادامه نسبت به اکران فیلم منوچهر هادی اظهار کرد: هر سینماداری پس از صدور پروانه نمایش موظف است که فیلم را بر اساس قوائد و سرگروه خود اکران کند. پروانه نمایش رحمان 1400 به ما رسیده که اجازه اکران به فیلم داده ایم.

فرجی با اشاره به توقف کاملا اکران رحمان 1400 خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکران فیلم سینمایی رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی به طور کامل متوقف شده و تا وقتی که این مشکل از سوی ارشاد حل نشود این فیلم به چرخه اکران باز نخواهد گشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان