شناسه : ۱۵۶۶۸۰۷ - شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴
سرعت صنعت بیمه در پاسخگویی به شکایات ۸ روز کندتر شد
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، بر پایه این گزارش، بیمه مرکزی در سال گذشته 3 هزار و 760 مورد شکایت از شرکتهای بیمهای دریافت کرده است.تعداد شکایات واصله در سال 96، 4 هزار و 668 مورد بوده است.
از سوی دیگر متوسط زمان پاسخگویی صنعت بیمه در سال گذشته 32روز بوده و سال قبل از آن 24 روز، به نظر میآید که صنعت بیمه در سال 97 در پاسخگویی به شکایات میانگین 8 روز کندتر از سال قبل عمل کرده است.
بر اساس این گزارش شرکتهای بیمه رازی ، امید و حکمت صبا با تعداد روزهای 137، 128 و 106 روز بیشترش تاخیر در پاسخگویی به شکایات را داشتهاند.
از سوی دیگر کمترین زمان متوسط پاسخگویی هم مربوط به شرکتهای بیمهای ایران معین، تجارت نو و صندوق تامین خسارتهای بدنی با تعداد روزهای 3 و 4 روز بوده است.
