ماهان شبکه ایرانیان

رشد ۱۳۰۰درصدی ارزش پرونده‌های پارسال سازمان حمایت

به گزارش اقتصادآنلاین، «عباس تابش» چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی برنامه های نظارتی سال 98 با محور طرح ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: تمایز 2 مقوله گرانی و گرانفروشی بدرستی تبیین نشده؛ در حالی که منشا گرانی، کمبود یا فقدان کالاست.
به گفته وی، «اگر در زمینه تامین کالا با مشکل روبرو شویم و تقاضا از عرضه بیشتر شود، گرانی اتفاق می افتد که در این زمینه باید برنامه ریزی لازم انجام شود».
تابش اضافه کرد: متاسفانه دستگاه های نظارتی باید بار برخورد با گرانفروشی و گرانی را همزمان به دوش بکشند. 
وی ادامه داد: نظارت باید از مبدا و حلقه های اولیه آغاز شود و فقط به نظارت بر حلقه های آخر توزیع محدود نشود که برای رسیدن به این وضعیت با مشکل بودجه، نیروی انسانی و ساختار اداری روبروییم.
تابش یادآوری کرد برآوردهای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از وضعیت بازار به دستگاه های متولی ابلاغ می شود.
 پارسال در مجموع 262 هزار و 649 فقره شکایت در مورد کالاها و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها اخذ شد که نسبت به سال پیش از آن 39 درصد افزایش داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان