نگرانی انگلیسی‌ها از نزدیک شدن رئال به رابیو

تلاش رئال مادرید برای جذب آدرین رابیو هافبک ناراضی پاری سن ژرمن باعث شده چند باشگاه لیگ برتری که خواهان جذب او هستند به تلاشهای خود شدت بخشند.

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو، ستاره فرانسوی ملی‌پوش پاری سن ژرمن در فصل جاری با این باشگاه درگیری‌های زیادی داشته و به علت همین درگیری‌ها از روز یازدهم دسامبر تا امروز برای این تیم بازی نکرده است. بعد از رسانه‌ای شدن مشکلات PSG با رابیو، چندین باشگاه لیگ برتری از جمله لیورپول، منچستریونایتد و آرسنال از تمایل خود برای جذب این ستاره فرانسوی خبر دادند.

 

 

اما حالا به گزارش روزنامه انگلیسی میرر، تلاش رئال مادرید برای جذب رابیو این باشگاه‌های انگلیسی را نگران کرده است. درحالیکه قرارداد رابیو با PSG در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد میرر مدعی شده که خود رابیو شخصاً تمایل دارد فوتبالش را در مادرید ادامه دهد.

 

اما از سوی دیگر روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد دستمزد بالایی که رابیو از رئال مادرید درخواست کرده یکی از موانعی است که ممکن است انتقال او به رئال را با مشکل مواجه کند.

 

 

آ اس می‌گوید علاوه بر موضوع دستمزد، زین‌الدین زیدان دو هدف دیگر را در اولویت نقل و انتقالات تابستانی رئال قرار داده که پل پوگبا ستاره منچستریونایتد و انگلو کانته ستاره فرانسوی چلسی هستند.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان