سروش و مسلمان؛ رقبایی که به هم حسادت نمی کنند

می گویند دوری و دوستی و مصداق بارز این ضرب المثل را می شد در برخی تصاویر منتشر شده از حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان به خوبی دید.

به گزارش" ورزش سه"، تصاویری که روز گذشته از برخورد محسن مسلمان و برخی از پرسپولیسی ها منتشر شد چیزی دیگر از آنچه در زمان حضور او در این تیم به گوش می رسید را نشان داد. مسلمان در آخرین سال حضورش در پرسپولیس روزهای سختی را گذراند، نیمکت نشینی و اختلاف نظر با برانکو که در نهایت او را به سمت درخروجی فرستاد.


او با وجود تمام غروری که در سال های اوجش در پرسپولیس و با حمایت سکوها به دست آورده بود، برای ماندن تلاش کرد اما انگار دیگر هیچ جایی در برنامه های آینده برانکو نداشت. در زمان دومین حضورش در پرسپولیس در لیگ شانزدهم و از نیم فصل با سروش رفیعی هم بازی شد. سروش از تراکتور به پرسپولیس آمد و برانکو مثل الان که بین بشار و سروش تمایل دارد یک نفر را بازی دهد، بیشتر تمایل به استفاده از شماره 7 داشت.


در پایان همان فصل و زمانی که سروش به الخور قطر رفت، هنوز بحث های اختلاف نظر و برخی مشکلات میان او و مسلمان به گوش می رسید. رفیعی البته وقتی برای بیان دلایل جدایی اش به برنامه خندوانه رفت با همان خنده های همیشگی اش با تمجید از مسلمان گفت:" مطمئنا پرسپولیس با رفتن من به مشکل نمی‌خورد چون محسن مسلمان، یکی از بهترین هافبک‌های هجومی ایران را دارد که قبل از من بوده، الان هم در پرسپولیس حضور دارد و هافبک هجومی پست تخصصی او است؛ مسلمان طی دو سال اخیر برای پرسپولیس خیلی عالی بازی کرده و فکر می‌کنم در فصل پیش رو هم بی‌نظیر باشد."

یک سال بعد از جدایی مسلمان و دو فصل بعد از حضور همزمان با سروش، آن ها در آزادی و در حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان دیدار کردند. سروش دوباره شماره 7 پرسپولیس را پوشید اما مسلمان ابتدا شماره 10 ذوب آهن پوشید و دیشب با لباس شماره 30 سپاهانی ها به آزادی آمده بود. ورزشگاهی که خاطرات خوش زیادی در آن داشت و همراه برانکو بازی های زیادی را بردند و دو جام قهرمانی متوالی هم گرفتند.
او زمانی که برانکو برای خوش آمدگویی به سمت نیمکت سپاهان آمده بود در حالی که لبخند می زد با مرد کروات دست داد. این دست دادن می تواند یادآور آن تصویر زمان تعویض مسلمان در بازی با الهلال باشد. وقتی مسلمان با چهره ناراحت از زمین بیرون آمد و در حالی سرش پایین بود به اکراه دستش را بالا آورد. اکراه برانکو در اجرای این عمل نمایشی نیز کمتر از او نبود. اما دیشب شاید ماجرا برای همه فرق کرده بود.


سروش و شجاع خلیل زاده که با لباس شخصی به ورزشگاه آمده بود در وسط میدان با همبازی سابقشان شوخی و خوش و بش کردند و دیدار با برانکو در ابتدای بازی هم به مراتب گرم تر از روزهایی بود که در کنار هم زندگی می کردند. این دیدار گرم به آن روزهای پرچالش در...

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان