فتاحی: پیمانکار فروش بلیت مرتکب تخلف شده است

رییس کمیته مسابقات لیگ برتر با اعلام اینکه شرکت پیمانکار فروش بلیت تخلف داشته است معتقد است تا صندلی ها شماره دارنشود این مشکلات همچنان پا برجا است.

به گزارش "ورزش سه"،در بخشی از برنامه  فوتبال برتر که شب گذشته  از شبکه سوم سیما پخش شد راجع به تعداد بلیت های زیاد از حدی که در بازی پرسپولیس و سپاهان فروخته شد  که موجب به وجود آمدن این درگیری ها  شده است  با سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات لیگ برتر صحبت شد که وی در پاسخ به مجری برنامه در ابتدا اظهار داشت:«ببینید در ورزشگاه آزادی 78160 صندلی وجود دارد و طبق قانونی که ما داریم 20 درصد بلیت ها غیر قابل فروش است که فقط مختص آزادی هم نیست و برای کل لیگ است و با این تعریف تقریبا 63000 بلیت قابل فروش است. اتفاقا در بازی دربی هم به همین شکل بود.»


او در ادامه افزود:« به این وجه نیست که شما می گویید که  مردم 90 هزار  بلیت در دست داشتند، با وجودی که ما اعلام کردیم که 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه وجود دارند. حتی از دربی که در عید برگزار کرده بودیم نفرات بیشتری آمده بود و من این را قبول دارم که بیش از گنجایش ورزشگاه  بلیت فروخته شد.»


 او در باره اینکه چه کسی مسبب این اشتباه شده است  گفت:« من معتقدم به خاطر تخلفی که پیمانکار باشگاه پرسپولیس مرتکب شده بود این مسائل رخ داد . این در حالی است که قرار بود بلیت کاغذی دیگر فروخته نشود و تمام بلیت ها الکترونیکی به فروش برسد و این موضوع را خود باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرد در روز 5 شنبه تمام بلیت ها به فروش رفته است.اما  این شرکت تخلف کرد و 15 هزار بلیت کاغذی یا حتی بیشتر در ورزشگاه به فروش رساند و این تخلف این پیمانکار در حال بررسی است .»


او همچنین با اعلام اینکه باشگاه های استقلال وپرسپولیس در این امر اشتباه کرده اند تصریح کرد: «من فکر می کنم اشتباهی که باشگاه های استقلال و  پرسپولیس کرده اند این است که بلیت فروشی خود را به شرکت  ها واگذار کرده اند و  از این منظر هم دچار ضرر می شوند اصلا سازمان لیگ و فیفا به این خاطر گفته اند بلیت ها را باشگاه ها بفروشند تا درآمدی نصیبشان شود.متاسفانه دوستان متصدی این امر وقتی دیدند که مردم طالب بلیت هستند رحمی نکردند و اقدام به فروش بلیت های بیشتر کردند.»


 وی در ادامه خاطر نشان کرد:« ما در این داستان کاری نداریم که باشگاه پرسپولیس این امر را به چه نهادی  یا شرکتی واگذار کرده است ، ما دراین قضیه طرف حسابمان باشگاه پرسپولیس است. بچه های نظارتی  هم به این قضیه ورود کردند. ولی شما توجه کنید  که درگیری که در ورزشگاه به وجود آمد قبل از این بود که بخواهد ورزشگاه پر شود.


 یک سری مسائل فوتبالی است مثل اشتباهات داوری یا سرمربی داد و فریاد می کند  ویا بازیکنی پرخاش می کند که در همه جای دنیا وجود دارد اما یک سری مسائل غیر فوتبالی است .وقتی هواداران تیم های مختلف ازاصفهان گرفته تا تبریز و اهواز و تهران آن قدر راحت به هم پرخاش می کنند حتما یک ریشه ای دارد. وقتی باشگاه های ما سایت های رسمی خودشان را در اختیار یکسری هوادار قرار می دهند که راحت همدیگر را تهدید می کنند این درگیری ها دور از اجتناب است.اخر کانال هواداری باید در اختیار باشگاه باشد نه یک سری هوادار خاص. »


او درباره راه حل این قضیه گفت:«باشگاه های ما باید این زیر رساخت ها را آماده کنند. اگر هر شخصی بلیت خود را می خرد برود سر جای مشخص شده بنشیند.  ولی باورکنید تا بلیت فروشی الکترونیکی نشود و صندلی ها شماره گذاری نشود این مشکلات پا بر جا هست.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان