خلاقیت در خط میانی سپاهان به اوج رسید؛

بهترین پاسورهای لیگ برای اولین بار کنار هم

مهدی کیانی، محمد کریمی و محسن مسلمان سه بازیکن خط میانی طلایی پوشان برابر ماشین سازی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، ولادیمیر کومان در دیدار برابر پرسپولیس با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه شد و شاید فصل برای او همین حالا تمام شده باشد؛ با این حال پزشکان باشگاه در تلاشند تا این بازیکن را مهیای دیدار حساس بعدی طلایی پوشان در مشهد برابر پدیده کنند.


هرچند کومان عملکرد بسیار خوبی در ترکیب سپاهان ارائه داده ولی امیرقلعه نویی هافبک های پرشماری در اختیار دارد که دست او را در این روزها باز نگه می دارد.
مسلمان یکی از خریدهای قلعه نویی در پنجره زمستانی بود ولی زیاد فرصت بازی به او نرسیده؛ او پیش تر در دیدار برابر سپیدرود، پارس جنوبی جم و در نهایت استقلال از ابتدا وارد زمین شده بود و امروز چهارمین حضور فیکسش را در ترکیب اصلی سپاهان تجربه خواهد کرد.


در کنار محسن مسلمان، محمد کریمی بازی خواهد کرد که بازیکنی تکنیکی به شمار می رود و بهترین پاسور لیگ هجدهم با ارسال هفت پاس برای مهاجمان سپاهان. به این دو نفر مهدی کیانی را هم اضافه کنید که بازیکنی تکنیکی و مسلط روی زمین به شمار می رود و یک خط عقب تر، این دو بازیکن را برای موقعیت سازی مهاجمان حمایت خواهد کرد.
نکته جالب توجه دیگر اینکه برای اولین مرتبه است که محمد کریمی و محسن مسلمان به طور همزمان در ترکیب اصلی سپاهان حضور دارند. همین موضوع می تواند سبب افزایش خلاقیت تیم امیرقلعه نویی شود؛ چرا که حالا او بهترین پاسور فصل گذشته لیگ و همینطور بهترین پاسور لیگ جاری را در میان 11 بازیکن اصلی خود می بیند.


در نیم فصل دوم امیرقلعه نویی کمتر از محمد کریمی استفاده می کرد ولی او طی هفته های اخیر بار دیگر به کریمی اعتماد کرده و او مانند نیم فصل اول یکی از بازیکنان ثابت تیم است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان